mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > F1: Walka już się zaczęła

F1: Walka już się zaczęła

Po torze Walencja jeździło wczoraj aż siedem nowych bolidów Formuły 1. Wśród nich francuski "szerszeń" Roberta Kubicy, ale niestety był najwolniejszy - pisze Przegląd Sportowy.

F1: Walka już się zaczęła
Piękna słoneczna pogoda i pierwsza od długiego czasu okazja do zobaczenia gwiazd Formuły 1 na torze przyciągnęły ponad dwa tysiące kibiców. Także w biurze prasowym zajęte były prawie wszystkie z 351 miejsc. Tak naprawdę bowiem nowy sezon nie rozpocznie się 14 marca w Bahrajnie. Dla ekip Formuły 1 kampania 2010 rusza właśnie teraz.



Tuż po godz. 10 Kubica pokonał pierwsze okrążenia najnowszym bolidem R30. Były dobre o tyle, że obyło się bez poważnych problemów technicznych. Potwierdziły też przypuszczenia, że premiera auta była raczej prezentacją barw. W nocy maszyna przeszła metamorfozę i rano mogliśmy zobaczyć prawdziwą wstępną specyfikację Renault R30.

Wydarzeniem dnia był powrót wielkiego mistrza. Tuż po piętnastej w kokpicie srebrnego Mercedesa zasiadł Michael Schumacher i już na początku napotkał sporą przeszkodę. Przed garażem zgromadziło się tylu fotoreporterów oraz ekip telewizyjnych, że mechanicy mieli trudności z wygospodarowaniem kawałka wolnej drogi przy wyjeździe z boksu. W końcu jednak Niemiec przebił się na tor i udowodnił, że ponad trzy lata przerwy nie spowolniły go w najmniejszym stopniu. Bardzo szybko zaczął uzyskiwać doskonałe czasy i wkrótce pokonał kolegę z ekipy Nico Rosberga, któremu rano przypadł zaszczyt pierwszego wyjazdu najnowszym bolidem.

- Czułem się jak chłopiec, który dostaje wymarzoną zabawkę i po prostu się bawi - opowiadał siedmiokrotny mistrz świata.

Podobne wiadomości:

Ferrari 812 Superfast - najmocniejsze i najszybsze w historii

Ferrari 812 Superfast - najmocniejsze i...

Samochody luksusowe 2017-02-16

Ferrari straci swoje przywileje

Ferrari straci swoje przywileje

Aktualności 2017-01-23

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.