mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Ferrari w USA

Ferrari w USA

Rok 2004 był bardzo dobry dla włoskiej stajni na północno-amerykańskim rynku. Po raz dwunasty z kolei firmie udało się ustanowić rekord sprzedaży.

Ferrari w USA

7% wzrost do 1440 sztuk miał szczególne znaczenie dla Ferrari, które przez cały rok świętowało 50 rocznicę obecności na amerykańskim rynku. Sprzedaż włoskich bolidów w USA stanowi około 30% całości i sprawia, że Włosi są szczególnie aktywni, stale organizując specjalne wydarzenia dla swoich obecnych i przyszłych użytkowników.

W Kaliforni, gdzie zbyt znajduje 27% północno-amerykańskiej sprzedaży, otwarto ostatnio nowy salon oraz pierwszy sklep marki. Na powierzchni 950 metrów kwadratowych prezentowane są samochody Ferrari i Masterati, a klient może obserwować jak będzie wyglądało jego auto już w trakcie składania zamówienia.

Z kolei zlokalizowany w ekskluzywnym centrum handlowym sklep włoskiej marki, daje możliwość nabycia szeregu pamiątek oraz ubrań, zegarków, zabawek i szerokiej oferty akcesoriów sportowych związanych z Ferrari.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.