mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Fiat 500 już wyprzedany

Fiat 500 już wyprzedany

CEO Fiata Sergio Marchionne uroczyście poinformował, że w ciągu zaledwie trzech tygodni od rozpoczęcia sprzedaży Fiata 500, złożono zamówienia na całą produkcję planowaną na 2007 rok! Najwięcej zamówień złożyli Włosi (57 tysięcy sztuk) i co ciekawe... Francuzi (6 tysięcy).

Fiat 500 już wyprzedany

W związku z ogromnym sukcesem „pięćsetki” Fiat oznajmił, że planuje zwiększyć produkcję Fiata 500 powstającego w należącej do niego fabryce w Tychach z 65-67 tys. sztuk w tym roku do 140 tys. od roku 2008. Z taśm tyskiej fabryki Fiata zjeżdżać ma także nowa generacja Forda Ka, którego debiut nastąpi za niecałe dwa miesiące na IAA we Frankfurcie.

Jeśli niemieckie auto zdobędzie serca i portfele Niemców, tak jak Fiat 500 Włochów i Francuzów, fabryka w Tychach produkować będzie rocznie pół miliona aut (140 tys. Fiata 500, 120 tys. Forda Ka i 240 tys. Fiata Panda).

Zobacz galerię zdjęć nowego Fiata 500

Czytaj także:

Fiat 500 tylko z Polski 2007-08-03

Fiat 500 powrócił 2007-07-06

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Fiat 500
Fiat 500
Cena podstawowa już od: 44 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. hatchback-3dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Fiat 500 Wszystko o Fiat
Tematy w artykule: Fiat Fiat 500

Podobne wiadomości:

Maluch Toma Hanksa jest już gotowy

Maluch Toma Hanksa jest już gotowy

Aktualności 2017-07-13

Turecki Fiat

auto motor i sport 0000-00-00

Nowy Fiat nazywa się Linea i nie jest włoski, ale turecki. I trafi do Polski. A w ogóle jest sedanem. Całkiem urodziwym.

Komentuj:

~olo 2007-08-06

tak sie jakos dziwnie przyjelo ze Ford w Europie traktowany jest jako niemeicka marka, tez tego nierozumiem, moze chodzi o miejsce glownej siedziby, ale widze ze wielu tak pisze

~Simpa 2007-08-03

Od kiedy Ford jest niemiecką marką ????????????????????????????

~tinky-winky 2007-08-03

tyz bym se kupil

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku
Skoda utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku
Skoda po raz kolejny nie pozostawiła szans konkurentom. Cały rynek samochodów nowych zanotował wzrosty, ale czeska marka wyraźnie zwiększyła dystans w stosunku do konkurentów. Skoda była najchętniej wybieraną marką w Polsce wśród klientów indywidualnych i flotowych.