mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Fiat: Awans De Meo

Fiat: Awans De Meo

Luca De Meo rezygnuje z indywidualnego zarządzania marką Fiat i przejmuje stanowisko szefa marketingu całego włoskiego koncernu. De Meo będzie więc odpowiedzialny nie tylko za wizerunek marki Fiat, ale także Lancii, Alfa Romeo, Maserati oraz producenta aut użytkowych i maszyn budowalnych, firmy Iveco.

Fiat: Awans De Meo
Schedę po De Meo do zarządzania Fiatem jako pojedynczej marki przejmie Lorenzo Sistino, który do tej pory we włoskim koncernie był odpowiedzialny za dział maszyn rolniczych i budowlanych.

40-letni Luca De Meo współpracę z turyńskim producentem podjął w 2002 roku przechodząc z Toyota Europe. Na początku był odpowiedzialny za sprawy marketingowe w Lancii, zaś od 2004 pełnił funkcję szefa marki Fiat. Jako główny marketingowiec całego koncernu Fiata, De Meo będzie miał za zadanie zwiększać świadomość i rozpoznawalność włoskiej firmy wśród klientów na całym świecie.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport