mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Fiat: Awans De Meo

Fiat: Awans De Meo

Luca De Meo rezygnuje z indywidualnego zarządzania marką Fiat i przejmuje stanowisko szefa marketingu całego włoskiego koncernu. De Meo będzie więc odpowiedzialny nie tylko za wizerunek marki Fiat, ale także Lancii, Alfa Romeo, Maserati oraz producenta aut użytkowych i maszyn budowalnych, firmy Iveco.

Fiat: Awans De Meo
Schedę po De Meo do zarządzania Fiatem jako pojedynczej marki przejmie Lorenzo Sistino, który do tej pory we włoskim koncernie był odpowiedzialny za dział maszyn rolniczych i budowlanych.

40-letni Luca De Meo współpracę z turyńskim producentem podjął w 2002 roku przechodząc z Toyota Europe. Na początku był odpowiedzialny za sprawy marketingowe w Lancii, zaś od 2004 pełnił funkcję szefa marki Fiat. Jako główny marketingowiec całego koncernu Fiata, De Meo będzie miał za zadanie zwiększać świadomość i rozpoznawalność włoskiej firmy wśród klientów na całym świecie.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
6 sprawdzonych patentów na zimę.
6 sprawdzonych patentów na zimę.
Zamarznięte szyby i czapa śniegu na dachu mogą być niebezpieczne dla Ciebie, otoczenia i Twojego portfela. Podpowiadamy, jak szybko odśnieżyć auto, a dzięki temu uniknąć 3 pkt. karnych i 500 zł mandatu, a przy okazji pospać nawet kwadrans dłużej.
Citroen C3 Aircross Citroen C3 Aircross