mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Fiat uwiódł ponad 2 mln widzów

Fiat uwiódł ponad 2 mln widzów

Stare powiedzenie mówi, że "reklama jest dźwignią handlu" dlatego często producenci aut wydają krocie na reklamy. Najlepszy jednak przepis na reklamę gorącego auta jest zaprezentowanie go przez równie gorącą kobietę. Dzięki takiemu zabiegowi reklamę Abartha 500 na portalu Youtube obejrzało juz prawie 2.3 miliona użytkowników.

Fiat uwiódł ponad 2 mln widzów
Co takiego ma w sobie ta reklama? Skorpiona. W Filmie reklamowym widzimy zwykłego gościa spacerującego z kawą po ulicy gdzieś w wielkiej arterii miejskiej w USA. Nagle dostrzega on piękną kobietę w kusej sukience, która na karku ma wytatuowanego skorpiona. W tę rolę wcieliła się modelka, 26-letnia Catrinel Menghia pochodząca z Ruminii.

Gdy kobieta zauważa, że mężczyzna rozbiera ją wzrokiem naskakuje na niego mówiąc po włosku. "Na co się gapisz? Hej, co się gapisz? Rozbierasz mnie wzrokiem? Biedny koleś nie możesz zrobić nic…czy możesz? Twoje serce bije szybciej? Kręci ci się w głowie? Czujesz się zagubiony myśląc, że mogę być twoja na zawsze?". Nagle gdy facet chce ją pocałować orientuje się, że przed nim stoi Abarth 500. Pytanie, który skorpion uwiódł Was bardziej?

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Fiat 500
Fiat 500
Cena podstawowa już od: 43 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. hatchback-3dr. van-5dr.
Abarth 500 Abarth
Abarth 500 Abarth
Cena podstawowa już od: 72 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. hatchback-3dr.

Podobne wiadomości:

Fiat Tipo hatchback i kombi - polskie ceny

Fiat Tipo hatchback i kombi - polskie ceny

Aktualności 2016-11-23

Fiat Mobi Drive - kompakt nie dla Europy

Fiat Mobi Drive - kompakt nie dla Europy

Aktualności 2016-11-10

Komentuj:

Fiatmaniak 2011-12-22

Fiat 500 jest pięknym samochodem z włoską duszą natomiast Abarth ma wszystko co najlepsze w Fiacie a do tego duuużo jadu "skorpiona" a modelka po prostu śliczna. Tak elektryzujące połączenie musiało odnieść sukces co przeniosło się na ilość wyświetleń reklamy. Proste :)

~radush 2011-12-12

Oj obydwa "Skorpiony" potrafią kąsać. Mimo że kobieta jest naprawdę zapierająca dech w piersiach, to jednak myślę że na tej reklamie bardziej podoba mi się Abarth. Reklama idzie Fiatowi bardzo dobrze i to widać. Myślę że te 2 miliony odsłon nie były przypadkowe.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport