mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Fleet Spring Meeting - spotkanie na szczycie!

Fleet Spring Meeting - spotkanie na szczycie!

Wielu znakomitych gości wzięło udział w przeprowadzonej 28 kwietnia międzynarodowej konferencji branży flotowej Fleet Spring Meeting. Kolejne spotkanie przedstawicieli branży flotowej zorganizowano tym razem w hotelu Marriott.

Nawet zapowiadane protesty antyglobalistów nie odstręczyły kilkuset gości od udziału w Konferencji. Tym razem przedstawiciele branży flotowej, dostawcy usług i fleet managerowie mieli okazję wysłuchać bardzo ciekawych prelekcji poświęconych rozwojowi branży w integrującej się Europie. Wśród prelegentów nie zabrakło gości zagranicznych z Belgii, Wielkiej Brytanii, Rosji, Czech i Niemiec. Wszystkie wykłady gromadziły komplet słuchaczy.

Jak każda konferencja organizowana przez Fleet Management Institute Polska i magazyn Flota również Fleet Spring Meeting stanowiło doskonałą okazję do spotkań i wymiany opinii między przedstawicielami największych firm z branży flotowej i ich klientami. Rozmowy dotyczyły głównie kształtu polskiego prawodawstwa po wstąpieniu do Unii Europejskiej, nie mniej ważne było poszukiwanie najlepszego sposobu na działanie po wejściu w życie nowej ustawy o podatku VAT.

Ukoronowaniem całodniowego spotkania była wieczorna, uroczysta gala na której wręczono po raz pierwszy nagrody branży flotowej Fleet Awards 2004. Kapituła w skład której wchodziły osoby uznawane za autorytety w branży flotowej przyznała nagrody w kategoriach Flota Firmowa Roku i Fleet Manager Roku. Nagrody dla najlepszych samochodów flotowych roku w kilku kategoriach były przyznane przez użytkowników, fleet managerów, którzy mogli na nie głosować za pomocą internetu przez większą część 2003 roku.

Statuetkę dla najlepszego Fleet Managera odebrał Radosław Wnuk z Grupy Żywiec. Najlepiej zarządzana flota należy do British American Tabacco Polska S.A. 

Największe emocje budziło jednak ogłoszenie werdyktu głosowania na najlepsze auto flotowe. W kategorii samochodu małego nagroda przypadła Toyocie Yaris. Odbierając nagrodę Jacek Pawlak Dyrektor Zarządzający Toyota Motor Poland mówił o wielkiej wadze nagrody, która jest wyróżnieniem przyznawanym przez użytkowników.

W kategorii samochodów średnich wygrał Ford Focus. Paweł Miszkowski – Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Sieci Dealerskiej Ford Polska, trzymając z dumą statuetkę Fleet Awards zwracał uwagę, że Ford Focus jest już obecny na rynku bardzo długo, a mimo to wciąż zdobywa nagrody w wielu prestiżowych konkursach.

Najlepszym samochodem luksusowym wybrano BMW serii 5. Jerzy Koziński - Dyrektor Sprzedaży i Marketingu który odbierał nagrodę zapewniał, że BMW zrobi wszystko by podczas kolejnej edycji Fleet Awards zdobyć kolejną statuetkę dla BMW Polska.

Zwycięzcą wśród samochodów dostawczych okrzyknięto Mercedesa Sprintera. Co ciekawe w tej kategorii trzecie miejsce zajęły ex aequo Fiat Doblo i Renault Kangoo otrzymując identyczną ilość głosów.

Przyznano również nagrodę specjalną Fleet Awards 2004 dla Joanny Byrskiej z Renault Polska, która ma duży wkład w rozwój i uporządkowanie branży flotowej w Polsce w ostatnich kilkunastu miesiącach.

Samochód Flotowy roku 2004

samochód mały
I miejsce Toyota Yaris 
II miejsce Fiat Panda
III miejsce Skoda Fabia

samochód średni
I miejsce Ford Focus
II miejsce Toyota Corolla
III miejsce Renault Megane II 

samochód klasa wyższa średnia/luksusowa
I miejsce BMW Seria 5
II miejsce Volkswagen Passat
III miejsce Volvo S40

samochód dostawczy
I miejsce Mercedes Sprinter
II miejsce Volkswagen Transporter
III miejsce Fiat Doblo
Renault Kangoo 

Flota Firmowa roku 2004
I miejsce British American Tabacco Polska S.A.
II miejsce Viessmann Sp. z o.o.
III miejsce Novartis Poland Sp z o.o.

Fleet Manager roku 2004
I miejsce Radosław Wnuk - Grupa Żywiec S.A.
II miejsce Krystyna Wyszyńska - Janus - British American Tabacco Polska S.A.
III miejsce Piotr Wagner - Aventis Pharma Sp. z o.o. 

Nagroda Specjalna roku 2004 
Joanna Byrska - Renault Polska

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Sportowa marka od Toyoty
Sportowa marka od Toyoty
Toyota myśli nad stworzeniem marki, która miałaby zagrozić produktom od Mercedesa-AMG i BMW M. Co ciekawe fundament pod taki brand już jest.