mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Focusy C-MAX z korozją

Focusy C-MAX z korozją

Ford Polska sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach modelu Ford Focus C-MAX z silnikiem 1,6 L Duratorq-TDCi (DV Diesel) może dojść do korozji elementów układu chłodzącego.

Focusy C-MAX z korozją
W samochodach wyprodukowanych w okresie od 1 czerwca 2006 do 25 stycznia 2007 roku w Saarlouis, może dojść do powstawania korozji na modułach sterujących wentylatorem chłodzącym. Zagrożenie to występuje tylko w krajach, w których zimą stosuje się na drogach dużo soli. Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest 77 samochodów Ford Focus C-MAX.

Ford Polska poinformował już UOKiK, że posiadacze pojazdów objętych kampanią, zostali indywidualnie powiadomieni o ryzyku oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów, gdzie na koszt przedsiębiorcy wymieniony zostanie wentylator wraz z modułem.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Ford C-Max
Ford C-Max
Cena podstawowa już od: 69 600 PLN brutto
Dostępne nadwozia: van-5dr.

Podobne wiadomości:

Ford GT - oficjalne dane techniczne

Ford GT - oficjalne dane techniczne

Aktualności 2017-01-27

Ford i Amazon rozpoczynają współpracę

Ford i Amazon rozpoczynają współpracę

Technika 2017-01-20

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Po ośmiu latach przyszedł czas na następcę Skody Yeti. Nowy model zmienił się tak bardzo, że otrzymał nową nazwę - Karoq. Znamy już pierwsze szczegóły na temat kompaktowego SUV-a z Mlada Boleslav.