mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Focusy C-MAX z korozją

Focusy C-MAX z korozją

Ford Polska sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach modelu Ford Focus C-MAX z silnikiem 1,6 L Duratorq-TDCi (DV Diesel) może dojść do korozji elementów układu chłodzącego.

Focusy C-MAX z korozją
W samochodach wyprodukowanych w okresie od 1 czerwca 2006 do 25 stycznia 2007 roku w Saarlouis, może dojść do powstawania korozji na modułach sterujących wentylatorem chłodzącym. Zagrożenie to występuje tylko w krajach, w których zimą stosuje się na drogach dużo soli. Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest 77 samochodów Ford Focus C-MAX.

Ford Polska poinformował już UOKiK, że posiadacze pojazdów objętych kampanią, zostali indywidualnie powiadomieni o ryzyku oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów, gdzie na koszt przedsiębiorcy wymieniony zostanie wentylator wraz z modułem.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Ford C-Max
Ford C-Max
Cena podstawowa już od: 72 030 PLN brutto
Dostępne nadwozia: van-5dr.

Podobne wiadomości:

Ford Mustang przeszedł lifting - premiera na IAA

Ford Mustang przeszedł lifting - premiera na...

Premiery 2017-09-14

Odświeżony Ford EcoSport już w Europie

Odświeżony Ford EcoSport już w Europie

Aktualności 2017-09-06

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.