mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Focusy C-MAX z korozją

Focusy C-MAX z korozją

Ford Polska sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach modelu Ford Focus C-MAX z silnikiem 1,6 L Duratorq-TDCi (DV Diesel) może dojść do korozji elementów układu chłodzącego.

Focusy C-MAX z korozją
W samochodach wyprodukowanych w okresie od 1 czerwca 2006 do 25 stycznia 2007 roku w Saarlouis, może dojść do powstawania korozji na modułach sterujących wentylatorem chłodzącym. Zagrożenie to występuje tylko w krajach, w których zimą stosuje się na drogach dużo soli. Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest 77 samochodów Ford Focus C-MAX.

Ford Polska poinformował już UOKiK, że posiadacze pojazdów objętych kampanią, zostali indywidualnie powiadomieni o ryzyku oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów, gdzie na koszt przedsiębiorcy wymieniony zostanie wentylator wraz z modułem.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Ford C-Max
Ford C-Max
Cena podstawowa już od: 68 700 PLN brutto
Dostępne nadwozia: van-5dr.

Podobne wiadomości:

Ford Mustang - wersje specjalne

Ford Mustang - wersje specjalne

Aktualności 2016-11-30

Ford Mustang V8 GT  - dla niemieckiej policji

Ford Mustang V8 GT - dla niemieckiej policji

Samochody luksusowe 2016-11-28

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport