mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Ford Focus Internetowym Samochodem Roku 2005!

Ford Focus Internetowym Samochodem Roku 2005!

9 marca, podczas uroczystej gali, ogłoszone zostały wyniki rankingu Internetowy Samochód Roku 2005. Najbardziej popularnym modelem i zwycięzcą okazał się Ford Focus.

Ford Focus Internetowym Samochodem Roku 2005!

Tegoroczna edycja konkursu była drugą, jaka została przeprowadzona na stronach Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl. W ubiegłym roku triumfował Chevrolet Aveo przed Fordem Focusem i Skodą Fabią. W tym roku, po raz pierwszy, przyznano także nagrody w dwóch dodatkowych kategoriach: Samochód używany wraz z Siecią Dealerów Samochodów Używanych GEpard oraz Samochód użytkowy wspólnie z magazynem Auto Firmowe.

Zwycięzcą rankingu i tytuł Internetowego Samochodu Roku 2005 zdobył Ford Focus. Ford Focus okazał się bezapelacyjnie najbardziej popularnym modelem w ubiegłym roku w internecie, dziewięciokrotnie zwyciężając w podsumowaniach miesięcznych. Drugie miejsce zajęła Skoda Fabia, której udało się jeden raz wejść na najwyższy stopień podium. Na trzecim miejscu uplasowała się Toyota Corolla.

Zobacz pełny raport Top Ten 2005 mojeauto.pl

Tytuł Internetowego Samochodu Używanego Roku 2005, który przyznawany jest wspólnie z siecią GEpard, zdobył Volkswagen Passat. Samochód ten był najchętniej wyszukiwanym modelem spośród wszystkich oferowanych modeli aut używanych. Za jego plecami znalazły się Opel Vectra i Opel Astra.

W kategorii Samochód użytkowy zwyciężył zdobywając tytuł Internetowego Samochodu Użytkowego Roku 2005 Mercedes Sprinter. Podobnie jak w przypadku Forda Focusa jego dominacja była bezdyskusyjna. Sprinter od kwietnia nieprzerwanie zwyciężał w notowaniach miesięcznych.

Podczas gali wręczone zostały także trzy dodatkowe nagrody specjalne. Nagroda "Made in Poland" za najbardziej popularny w internecie samochód wytwarzany na naszym rynku została przyznana modelowi Fiat Panda. Volkswagen został uhonorowany tytułem "Dywizja van" za największą liczbę modeli w czołowej dziesiątce rankingu samochodów użytkowych. Z kolei Honda Civic została odznaczona za najczęściej polecany w internecie model.

Na uroczystą galę, która odbyła się 9 marca, zaproszeni zostali przedstawiciele koncernów, świata mediów oraz czołowych organizacji motoryzacyjnych w naszym kraju. Laureatom poszczególnych kategorii zostały wręczone statuetki oraz dyplomy.

Tytuł Internetowego Samochodu Roku jest jedynym tego rodzaju tytułem przyznawanym na polskim rynku, trafia on do zwycięzcy swoistego rankingu popularności. Ranking ten powstaje w oparciu o statystyki oglądalności poszczególnych samochodów w unikalnej bazie aut nowych na stronach Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl. Użytkownicy, poszukujący informacji o modelu, nieświadomie oddają na niego głos. Dlatego ranking Top Ten mojeauto.pl przedstawia faktyczne zainteresowanie modelami, a wyniki są niezależne i odzwierciedlają aktualne nastroje panujące na rynku.

Czytaj także:

Zobacz wszystkie miesięczne raporty 2005

Internetowy Samochód Roku 2004

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport