mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Ford Focus światowym liderem sprzedaży

Ford Focus światowym liderem sprzedaży

Nie Volkswagen Golf, nie Toyota Corolla, ani też żaden z Chevroletów, a Ford Focus jest najchętniej kupowanym modelem w ujęciu globalnym po pierwszym kwartale br. Tym samym kompaktowy Ford obronił pozycję światowego lidera sprzedaży zdobytą przed rokiem.

Ford Focus światowym liderem sprzedaży
W pierwszym kwartale 2013 r. (są to obecnie najbardziej aktualne dostępne dane) zanotowano 18-procentowy wzrost sprzedaży Focusa w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Z analiz liczby nowo zarejestrowanych pojazdów, jakie przeprowadziła firma badawcza R.L. Polk & Co. wynika, iż w pierwszym kwartale br. (zakończonym 31 marca) zarejestrowano 288.724 egzemplarze Forda Focusa.

Utrzymanie pozycji lidera Ford Focus zawdzięcza w dużej mierze wysokiemu popytowi na rynku brytyjskim, brazylijskim oraz chińskim. W badanym okresie w Wielkiej Brytanii zarejestrowano łącznie 25.081 Focusów, w Brazylii 7.227 (+18%), a w Chinach 104.065 egzemplarzy tego modelu, co oznacza wzrost o 153% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Ford Focus jest obecnie produkowany w dziewięciu fabrykach, dzięki czemu firma utrzymuje moc produkcyjną na poziomie dwóch egzemplarzy na minutę.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Ford Focus
Ford Focus
Cena podstawowa już od: 64 290 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr. kombi-5dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Ford Bronco powraca

Ford Bronco powraca

Aktualności 2017-01-10

Ford Mustang - wersje specjalne

Ford Mustang - wersje specjalne

Aktualności 2016-11-30

Komentuj:

~blee 2013-08-22

nie żartuj z tą corollą,samo dno i pół kilo mułu

~bum 2013-08-21

Już nie długo. Trudno, żeby Corolla się dobrze sprzedawała w 1 kwartale skoro w czerwcu wchodził nowy model. Teraz lider pewnie się zmieni, bo nowa Corolla jest rewelacyjna. Czekam tylko na promocję by ją kupić.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Simply Clever - sprytne rozwiązania
Skoda Simply Clever - sprytne rozwiązania
Nazwa "Simply Clever" jak mantra powtarza się w prospektach i cennikach czeskich modeli. Czy jest to jedynie pusty slogan czy wyposażenie, które Skoda serwuje pod tą nazwą rzeczywiście może przydać się w samochodzie? Sprawdziliśmy.