mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > GM Poland na plusie

GM Poland na plusie

General Motors Poland sprzedał w 2006 roku 29 720 samochodów osobowych, czyli o 840 sztuk (+3%) więcej niż w roku 2005. Udział GM w pogrążonym przez znaczną część roku w stagnacji Polskim rynku wzrósł z 12,26 do 12,43 procent (+1,5%).

GM Poland na plusie

Największa marka GM pod względem wielości sprzedaży to Opel – w sumie aut z logo tej marki sprzedano 24 947 sztuk (rok wcześniej było to 22 726 sztuk). W grudniu 2006 r. Opel, ze sprzedażą 2 956 samochodów osobowych, zajął pierwsze miejsce w Polsce. Łączny udział marki w rynku samochodów osobowych w 2006 roku wzrósł z 9,65% do 10,43%, co jest rekordem w historii Opla w Polsce. Tym samym Opel zajął trzecie miejsce pod względem sprzedaży w 2006 roku.

Chevrolet Poland zamknął rok 2006 sprzedażą 4 346 samochodów (5 893 szt. w 2005). Dość późne wprowadzenie Epiki i Captivy wpłynęło na spadek udziału Chevroleta w rynku o 0,68%, w porównaniu z rokiem 2005.

Podobnie jak Opel również marka Saab odnotowała w Polsce w 2006 roku rekordowy wynik. Wzrost sprzedaży wyniósł 64% (428 szt. w 2006 – 261 w 2005), a udział w rynku utrzymał się na poziomie 0,15%.

Zobacz TEST mojeauto.pl samochodów marki Saab

Zobacz TEST mojeauto.pl samochodów marki Chevrolet

Zobacz TEST mojeauto.pl samochodów marki Opel

Czytaj także:

General Motors chce kupić Protona 2007-01-11

Tania ofensywa koncernu GM 2006-11-30


Podobne wiadomości:

Nowy Opel Insignia - znamy polskie ceny i wyposażenie

Nowy Opel Insignia - znamy polskie ceny i...

Aktualności 2017-02-24

Opel Ampera-e - znamy szczegóły

Opel Ampera-e - znamy szczegóły

Aktualności 2017-02-21

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.