mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > GM wzywa do serwisu...

GM wzywa do serwisu...

... właścicieli Saabów 9-3 kabriolet. W USA koncern zamierza uporać się z problematycznymi pasami bezpieczeństwa.

GM wzywa do serwisu...
W latach 2000 - 2010 szwedzka marka Saab należała do koncernu General Motors. I to dlatego GM jest odpowiedzialny za przeprowadzenie akcji serwisowej w feralnych egzemplarzach modelu 9-3 kabriolet z lat 2004-2011.

Powodem akcji serwisowej jest hak mocujący przewód automatycznego napinacza pasa bezpieczeństwa kierowcy, który może pęknąć i przez to nie zadziała zwijanie pasa. GM podejrzewa aż 28 789 kabrioletów 9-3.

Podobny problem z pasami bezpieczeństwa już pojawiał się w modelu 9-3, wersji sedan. Pierwszy raz GM wzywało do serwisów w 2004 roku, i następnie w 2010. W tamtym czasie kabriolety również zostały przebadane na obecność wadliwych części, ale tym razem chodzi o inny podzespół.

W 2005 roku w Wielkiej Brytanii problem ze zwijaniem pasa naprawiany był w 9 322 egzemplarzach modelu 9-3 sedan. Oba przednie pasy bezpieczeństwa zostały zastąpione nowymi. Na razie na tamtejszym rynku nie pojawiły się sygnały o konieczności przeprowadzenia akcji serwisowej dla kabrioletu 9-3.

Podobne wiadomości:

Saab powraca - kolejna odsłona telenoweli

Saab powraca - kolejna odsłona telenoweli

Aktualności 2016-12-02

Właściciele Saab'a nie mogą korzystać z nazwy

Właściciele Saab'a nie mogą korzystać z nazwy

Aktualności 2016-02-02

Komentuj:

~fh 2014-07-16

sprubuj go,, wyprac,, majac załozonego i to powinno rozwiazac problem . miałem to samo

~Maciej 2014-07-14

A co z akcja serwisowa w Polsce, ja mam Saab 93 2007 i właśnie zwijacz pasa kierowcy nie działa, ciekawo co na to GM w poslce

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Volvo XC60 - pierwsze teasery
Volvo XC60 - pierwsze teasery
To będzie jedna z najważniejszych premier tego sezonu. Nie tylko globalnie, ale również pod kątem polskiego rynku. Model XC60 jest najpopularniejszym modelem Volvo, mimo że ma już swoje lata. Dlatego przyszedł czas na kolejną odsłonę, a tymczasem producent podgrzewa atmosferę przed premierą.