mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > GP Belgii: DRS zaraz po Eau Rouge

GP Belgii: DRS zaraz po Eau Rouge

FIA ustaliła zasady używania przez kierowców systemu DRS w nadchodzącym Grand Prix Belgii.

GP Belgii: DRS zaraz po Eau Rouge
Zgodnie z przypuszczeniami i za opinią Charliego Whitinga, komisja sędziowska zdecydowała, że system DRS nie będzie używany w szybkim pasażu Eau Rouge. Jednak strefa pomiaru odstępu między kierowcami, będzie miała miejsce na 235 metrów przed wspomnianą sekcją szybkich zakrętów. Kierowcy będą mogli w wyścigu otwierać tylne skrzydło jednak dopiero 270 metrów za Eau Rouge, czyli w momencie wyjazdu na długi odcinek prostej Kemmel, która biegnie do góry aż do sekwencji słynnych zakrętów Les Combes. W trakcie treningów i kwalifikacji DRS może być używany wszędzie, poza wspomnianym Eau Rouge.
Tematy w artykule: Grand Prix Belgii F1 DRS

Podobne wiadomości:

Świat oczami kierowcy F1 (wideo)

auto motor i sport 0000-00-00

Od 2014 nowe silniki w F1

auto motor i sport 0000-00-00

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
6 sprawdzonych patentów na zimę.
6 sprawdzonych patentów na zimę.
Zamarznięte szyby i czapa śniegu na dachu mogą być niebezpieczne dla Ciebie, otoczenia i Twojego portfela. Podpowiadamy, jak szybko odśnieżyć auto, a dzięki temu uniknąć 3 pkt. karnych i 500 zł mandatu, a przy okazji pospać nawet kwadrans dłużej.
Citroen C3 Aircross Citroen C3 Aircross