mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Góra forsy dla Red Bulla

Góra forsy dla Red Bulla

Pieniądze jakie dzielą pomiędzy sobą zespoły F1 to tajemnica strzeżona przez Concorde Agreement. Jednak konsultant zespołu Red Bulla, Dr Helmut Marko powiedział, że "różnica pomiędzy pierwszym a drugim miejscem to 10 milionów euro".

Góra forsy dla Red Bulla
Hiszpańska gazeta El Pais twierdzi, że dla zespołu z Milton Keynes tytuł mistrzowski jest warty 72 miliony euro. Hiszpanie twierdzą, że zespół z drugiego miejsca otrzymuje 50 milionów euro, trzeci zaś 36 milionów. Dochody za niższe pozycje spadają o kilka milionów do dziesiątego miejsca włącznie.

Tony Cuquerella, hiszpański inżynier jest zdania, że "każda wyższa lokata w klasyfikacji konstruktorów dla mniejszych zespołów oznacza większy zastrzyk pieniędzy." Zespół Red Bull większość pieniędzy przeznacza na rozwój auta na przyszły sezon. Adriana Newey'a nie było z zespołem podczas GP Korei, a szef zespołu zdradził; "On jest w Wielkiej Brytanii i skupia się na RB8".

Oba tytuły (mistrzostwo kierowców i konstruktorów) są już w rękach Red Bulla, więc pozostałe zespoły mogą skupić się już na prężnych pracach nad przyszłorocznymi bolidami. Ferrari podczas GP Korei testował już przednie skrzydło, które ma znaleźć się w aucie na przyszły sezon. O nowym rozwiązaniu nie wiadomo praktycznie nic, gdyż mechanicy cały czas zasłaniali nowy element przed fotoreporterami a zespół włącznie z Fernando Alonoso, który testował nowe rozwiązanie nie udzielał żadnych komentarzy.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Ferrari
Tematy w artykule: Ferrari Red Bull Racing F1 Scuderia Red Bull

Podobne wiadomości:

Ferrari 812 Superfast - najmocniejsze i najszybsze w historii

Ferrari 812 Superfast - najmocniejsze i...

Samochody luksusowe 2017-02-16

Ferrari straci swoje przywileje

Ferrari straci swoje przywileje

Aktualności 2017-01-23

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.