mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Grande Punto hitem w Brazylii

Grande Punto hitem w Brazylii

Po kilku miesiącach od premiery handlowej na rynku latynoamerykańskim, w Brazylii  Fiat Grande Punto został wybrany  “Carro do Ano 2008” (Samochodem Roku 2008) przez jury składające się z 37 dziennikarzy z prasy branżowej. Włoski model wyprzedził między innymi Citroena C4 Pallas i Nissana Sentrę.

Grande Punto hitem w Brazylii
Plebiscyt jest organizowany przez pismo Auto Esporte. Tegoroczna edycja to 41 z kolei - nagroda zaś jest najbardziej prestiżowym wyróżnieniem  przyznawanym brazylijskiemu przemysłowi samochodowemu.  Dowodzą tego znakomici konkurenci, których  model  Grande Punto wyprzedził dzięki  235 zdobytym punktom: Citroen C4 Pallas (208 punktów), Nissan Sentra (152 pkt), Renault Logan (146) oraz Chevrolet Vectra GT (134).

Wyróżnienie to potwierdza także ciągle rosnące zainteresowanie klientów  w zaledwie trzy miesiące od premiery: od końca sierpnia do dziś  zarejestrowano w Brazylii około 10.000 egzemplarzy.

Ponadto, trofeum “Carro do Ano 2008” wpisuje się w serię licznych tytułów przyznanych modelowi przez prasę latynoamerykańską, począwszy od  “Auto Interamericana 2008” Interamerykańskiej Federacji Pism Samochodowych (FIPA), poprzez  “Carro Nacional do Ano” i “Carro Abiauto do Ano”, nagrody przyznawane przez  Brazylijskie Stowarzyszenie Przemysłu Samochodowego (Abiauto)., kończąc na dwóch nagrodach jury  Top Car TV: “Najlepsze auto krajowe o pojemności powyżej 1.001 cc” oraz  “Najlepsza reklama produktu” za  spot “Bola de Cristal”. Tę długą listę zamyka nagroda  “Big Idea Chair” przyznawana przez stronę Yahoo Brasil.

Podobne wiadomości:

Wyprzedaż rocznika 2011 u Fiata

Wyprzedaż rocznika 2011 u Fiata

Aktualności 2011-10-12

Punto z możliwymi problemami z ABS

Punto z możliwymi problemami z ABS

Aktualności 2011-05-06

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nissan Leaf potwierdza niezawodność
Nissan Leaf potwierdza niezawodność
Samochody elektryczne to wciąż nowość, o której eksploatację i jej koszty obawiają się potencjalni nabywcy. Nissan postanowił zmierzyć się z tymi obawami, biorąc swoje auta na ekstremalne wyprawy.