mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Honda FR-V w odstawkę

Honda FR-V w odstawkę

Honda zdecydowała o zaprzestaniu produkcji swojego 6-miejscowego modelu FR-V. Ostatnie sztuki tego samochodu mają zjechać z taśm montażowych do końca lipca. Japońska marka najprawdopodobniej nie zdecyduje się na wprowadzenie następcy tego modelu.

Honda FR-V w odstawkę
Reprezentant Hondy w segmencie MPV, który mógł pochwalić się sześcioma miejscami siędzącymi w układzie 3+3 nie będzie już produkowany, ponieważ japoński producent w ostatnim czasie wprowadził do swojej gamy dwie nowości, które w mniejszym lub większym stopniu rywalizują z FR-V. Mowa tutaj o powiększonej, drugiej generacji modelu Honda Jazz i świeżo debiutującym Insight.



Co ciekawe FR-V z polskich salonów zniknął już na przełomie marca bieżącego roku i podobnie jak Fiat Multipla nie zdobył dużej aprobaty polskiej klienteli. Jak wynika z danych polskiego oddziału Hondy, FR-V w naszym kraju został sprzedany w liczbie 1 111 egzemplarzy, licząc od początku jego debiutu w listopadzie 2004 roku.

Podobne wiadomości:

Honda pracuje nad hybrydą

Honda pracuje nad hybrydą

Technika 2017-01-12

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Aktualności 2016-11-09

Komentuj:

~super 2014-04-18

Nie prawda nie zgadzam się z tym twierdzeniem. Mam FR-V i powiem tak sklada sie środkowy fotel mamy podłokietnik i to tak wielki ze bez problemu pasażer moze z niego skorzystać. Ja sam jestem wysoki 190cm jak przesunę fotel kierowcy to miejsca jest tyle ze bez problemu siadzie osoba o tym samym wzroście co ja . Polecam ja bo jest inna i ta ja wyróżnia

aaa 2009-07-13

Gdyby zrobili wariant 5 osobowy (z normalnymi fotelami z przodu) jako opcję do 6. to by się sprzedawał bardzo dobrze. Auto rewelacyjne, zawieszenie od accorda więc śmiało można powiedzieć, że (poza dieslem, z którego masą nie radził sobie ówczesny accord) najlepsze w klasie.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Wielkie stolice zakażą Diesli
Wielkie stolice zakażą Diesli
Paryż, Madryt, Ateny i Meksyk będą pierwszymi metropoliami, które zabronią wjazdu samochodom z silnikami Diesla. To efekt szczytu C40, gdzie przedstawiciele największych miast z całego świata dyskutowali na temat zmian klimatycznych i zanieczyszczenia powietrza.