mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Honda Plaza otrzymała Laur Klienta 2009

Honda Plaza otrzymała Laur Klienta 2009

Dealer Honda Plaza zlokalizowany na warszawskim Okęciu otrzymał tytuł Odkrycia Roku 2009 w prestiżowym konkursie Laur Klienta.

Honda Plaza otrzymała Laur Klienta 2009
Godło Laur Klienta 2009 jest programem tworzonym przez polski rynek konsumencki, który corocznie wyłania najpopularniejsze marki i produkty na krajowym rynku w prawie trzystu kategoriach. Organizatorem programu jest Grupa Media Partner. O tym, kto otrzyma nagrodę, decyduje ogólnopolski sondaż przeprowadzony wśród gospodarstw domowych i przedsiębiorstw oraz głosowanie konsumentów i ich opinie. Ponieważ wyboru dokonują sami klienci, nagroda w konkursie odzwierciedla tendencje na rynku i jest potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie i marce.

Laur Klienta 2009 przyznany dealerowi Honda Plaza oznacza, iż polscy konsumenci bardzo wysoko cenią usługi tej firmy, najczęściej wskazywali ją w ankietach, jest najczęściej przez nich wybierana, pozytywnie oceniana i rekomendowana innym osobom.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Honda
Tematy w artykule: Honda salon samochodowy dealerzy

Podobne wiadomości:

Honda pracuje nad hybrydą

Honda pracuje nad hybrydą

Technika 2017-01-12

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Aktualności 2016-11-09

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.