mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Honda Poland wyjaśnia usterkę

Honda Poland wyjaśnia usterkę

Polski oddział Hondy przesłał na adres naszej redakcji wyjaśnienie dotyczące podjętej akcji serwisowej, w związku z wadliwym działaniem poduszek powietrznych w modelach japońskiej marki.

Honda Poland wyjaśnia usterkę
"W nawiązaniu do dzisiejszych doniesień, chciałabym wyjaśnić, że obecnie przeprowadzana przez Hondę akcja przywoławcza jest rozszerzeniem (trzecim etapem) akcji z listopada 2008 roku. Dotyczy ona rynków: USA, Kanady oraz Japonii i obecnie objęła ok. 437 tys. aut marki Honda (różne modele z lat 2001 – 2002). Problem związany jest z błędem w procesie produkcji generatora gazu w poduszce powietrznej kierowcy" - mówi Iwona Legęć, PR Manager w Honda Poland.


"Polscy klienci mogą spać spokojnie, ponieważ w modelach produkowanych na Europę montowany był inny rodzaj poduszek powietrznych. Tym samym różnice dotyczą zarówno sposobu wytwarzania generatorów gazu, jak i ich wytwórców. Akcja nie objęła więc krajów europejskich. Ponadto chciałabym podkreślić, że Honda działa tu na zasadzie zapobiegania potencjalnemu zagrożeniu, a nie reakcji na masowo pojawiające się usterki. Świadczy to o wyjątkowo poważnym podejściu firmy do kwestii bezpieczeństwa zarówno posiadaczy aut marki Honda, jak i innych uczestników ruchu drogowego" - czytamy dalej w komunikacie.

Podobne wiadomości:

Honda pracuje nad hybrydą

Honda pracuje nad hybrydą

Technika 2017-01-12

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Aktualności 2016-11-09

Komentuj:

~Honda civic 2001 2010-02-20

Niestety mialem wypadek po niby serwisie tej poduszki i niestety nie zadzialala...co wy nato.Pozdrawiam innych..

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Ford Mustang V8 GT  - dla niemieckiej policji
Ford Mustang V8 GT - dla niemieckiej policji
W ramach jednej z kampania dot. bezpieczeństwa niemiecka policja chwali się zmodyfikowanym Fordem Mustangiem V8 GT. Auto przygotowała firma Wolf Racing.