mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Honda Poland wyjaśnia usterkę

Honda Poland wyjaśnia usterkę

Polski oddział Hondy przesłał na adres naszej redakcji wyjaśnienie dotyczące podjętej akcji serwisowej, w związku z wadliwym działaniem poduszek powietrznych w modelach japońskiej marki.

Honda Poland wyjaśnia usterkę
"W nawiązaniu do dzisiejszych doniesień, chciałabym wyjaśnić, że obecnie przeprowadzana przez Hondę akcja przywoławcza jest rozszerzeniem (trzecim etapem) akcji z listopada 2008 roku. Dotyczy ona rynków: USA, Kanady oraz Japonii i obecnie objęła ok. 437 tys. aut marki Honda (różne modele z lat 2001 – 2002). Problem związany jest z błędem w procesie produkcji generatora gazu w poduszce powietrznej kierowcy" - mówi Iwona Legęć, PR Manager w Honda Poland.


"Polscy klienci mogą spać spokojnie, ponieważ w modelach produkowanych na Europę montowany był inny rodzaj poduszek powietrznych. Tym samym różnice dotyczą zarówno sposobu wytwarzania generatorów gazu, jak i ich wytwórców. Akcja nie objęła więc krajów europejskich. Ponadto chciałabym podkreślić, że Honda działa tu na zasadzie zapobiegania potencjalnemu zagrożeniu, a nie reakcji na masowo pojawiające się usterki. Świadczy to o wyjątkowo poważnym podejściu firmy do kwestii bezpieczeństwa zarówno posiadaczy aut marki Honda, jak i innych uczestników ruchu drogowego" - czytamy dalej w komunikacie.

Podobne wiadomości:

Honda Civic Sedan – droższa niż hatchback

Honda Civic Sedan – droższa niż hatchback

Aktualności 2017-05-01

Polski importer Hondy opublikował cenniki modelu Civic w wersji sedan. Japońska firma położyła duży nacisk na wyposażenie związane z bezpieczeństwem, dlatego ceny popularnego kompakta są dość wysokie.

Honda Civic z nowym silnikiem Diesla

Honda Civic z nowym silnikiem Diesla

Technika 2017-08-16

Komentuj:

~Honda civic 2001 2010-02-20

Niestety mialem wypadek po niby serwisie tej poduszki i niestety nie zadzialala...co wy nato.Pozdrawiam innych..

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku
Skoda utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku
Skoda po raz kolejny nie pozostawiła szans konkurentom. Cały rynek samochodów nowych zanotował wzrosty, ale czeska marka wyraźnie zwiększyła dystans w stosunku do konkurentów. Skoda była najchętniej wybieraną marką w Polsce wśród klientów indywidualnych i flotowych.