mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Hyundai Polska stawia na jakość

Hyundai Polska stawia na jakość

Głównym celem Hyundaia na polskim rynku nie będzie już dalszy wzrost sprzedaży. Koreański producent chce utrzymać dotychczasowy, ponad 5-procentowy udział w krajowej sprzedaży aut osobowych, ale jednocześnie podwyższyć standardy obsługi klientów i poziom wyposażenia swoich produktów.

Hyundai Polska stawia na jakość
‒ W tym roku osiągamy podobne wyniki jak w zeszłym, zresztą zgodne z naszymi założeniami. Po bardzo intensywnym wzroście w latach 2008-2012, kiedy praktycznie podwoiliśmy udział w rynku, teraz trochę zwalniamy, restrukturyzujemy naszą sieć, dbamy o standardy. To jest w tej chwili najważniejszy element, którym walczymy o klienta - podsumowuje priorytety firmy Tomasz Michalczewski, kierownik zespołu planowania sprzedaży Hyundai Polska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes.

Jak wskazują badania Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar, Hyundai w 2013 sprzedał w Polsce blisko 17 tys. samochodów, co stanowi około 5,8% udziału w rynku aut osobowych, wobec 3,5% udziału w skali europejskiej. Koreańska firma zakończyła miniony rok na siódmym miejscu pod względem rejestracji nowych aut na naszym rynku. Co zdecydowało o tak dobrych wynikach?

‒ Naszymi głównymi modelami od już dobrych kilku lat są modele i30 i ix35. i30 głównie w wersji hatchback i ix35 głównie z silnikiem benzynowym. W średniej wersji wyposażenia ten samochód jest już bardzo dobrze wyposażony, a takiego właśnie samochodu klienci poszukują ‒ dobrze wyposażonego i za bardzo rozsądne pieniądze – tłumaczy Michalczewski.

Najbliższy okres to dla Hyundaia także wytężona praca nad dostosowaniem wyposażenia aut niższych klas do wymagań klientów. Według Michalczewskiego takie elementy wyposażenia, jak klimatyzacja powinny być standardem już w najmniejszych autach.

‒ Jeżeli tego nie mamy, po prostu nie sprzedajemy. Klienci szukają jakości i bogatego wyposażenia – argumentuje Michalczewski.

Po okresie gwałtownego wzrostu sprzedaży (w latach 2008-12 Koreańczycy zwiększyli ją niemal dwukrotnie), przed Hyundaiem równie istotne wyzwania - podwyższenia standardów i jednoczesnego utrzymania silnej pozycji na rynku.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Hyundai
Tematy w artykule: Hyundai wyniki sprzedaży sprzedaż samochodów

Podobne wiadomości:

Hyundai Ioniq - znamy cenę w Polsce

Hyundai Ioniq - znamy cenę w Polsce

Aktualności 2016-09-07

Hyundai rozmawia z Google

Hyundai rozmawia z Google

Technika 2016-08-18

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport