mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Hyundai rozwija sieć salonów

Hyundai rozwija sieć salonów

Nie tylko coraz lepsze wyniki sprzedaży, ale także rozwijająca się sieć salonów sprzedaży marki Hyundai są najlepszym dowodem na umacniającą się pozycję tej koreańskiej marki na polskim rynku.

Hyundai rozwija sieć salonów
Nowe standardy obsługi posprzedażowej, jednolity i nowoczesny wystrój we wszystkich salonach oraz dbałość o satysfakcję klienta to kolejny krok w drodze do osiągnięcia pozycji najlepszej marki azjatyckiej, jaki to cel postawił przed sobą Hyundai.

Firma uruchomiła w tym roku kolejne salony sprzedaży w Siedlcach (Hyundai Darimex), w Warszawie (A-Z Auto) oraz w Radomiu (ITS Michalczewski). Jednocześnie w miejsce mało efektywnych punktów dealerskich wchodzą nowi, silni gracze, jak na przykład nowy salon Korea Motors w Krakowie, otwarty przy współpracy z Polską Grupą Dealerów.

Aktualnie sieć salonów marki Hyundai składa się z 69 punktów, a do końca roku powstanie jeszcze kolejnych 6.

Sieć dealerska, zarówno w aspekcie ilościowym jak i jakościowym stanowi kluczowy element strategii rozwoju marki Hyundai w Polsce. Dzięki gruntownej modernizacji, która objęła już większość punktów sprzedaży, wszystkie salony Hyundai w Polsce spełniać będą nowe standardy do końca 2011 roku.

Podobne wiadomości:

Hyundai Ioniq - znamy cenę w Polsce

Hyundai Ioniq - znamy cenę w Polsce

Aktualności 2016-09-07

Hyundai rozmawia z Google

Hyundai rozmawia z Google

Technika 2016-08-18

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport