mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Hyundai w droższym segmencie

Hyundai w droższym segmencie

Hyundai zastanawia się nad obraniem strategii podobnej do tej, którą ma Citroen ze swoją serią DS oraz Fiat, choć troszkę z innej bajki, z Abarthem.

Hyundai w droższym segmencie
Ludzie z wewnątrz Hyundaia jednak twierdzą, że taki ruch nastąpiłby dopiero za 10-15 lat, czyli trochę będziemy musieli poczekać.

Hyundai aktualnie jest ciągle w procesie zmieniania swojego wizerunku w Europie, aby jego produkty widziane były na równi z konkurentami ze Starego Kontynentu. Cała nowa gama modelowa, zaczynająca się na literkę "i", to nowe podejście Hyundaia do europejskiego klienta, bardziej indywidualne i nacelowane na konkurencję z Zachodu. Samochodem przełomowym będzie Veloster, który ma zainteresować klientów szukających nietuzinkowego designu za rozsądną, jednak nienajniższą cenę.

Źródła z Hyundaia podają, że podmarka będzie zdecydowanie celować w segment premium.

- Genesis jest już gotowy głównie na koreański i amerykański rynek - powiedział wysoko postawiony pracownik firmy. - Logicznie rzecz biorąc, w następnej i jeszcze następnej generacji to auto dotrze do takiego poziomu, że będzie spokojnie mogło rywalizować z europejskimi konkurentami w segmencie premium. Jednym ze sposobów na osiągnięcie takiej sytuacji jest właśnie luksusowa podmarka.

Hyundai aktualnie ocenia potencjalne korzyści z wprowadzenia Genesisa na rynek europejski i sprawdza entuzjazm dealerów oraz możliwych przyszłych klientów. Jeśli badania wyjdą pomyślnie, możliwe, że zobaczymy auto już niebawem w naszych salonach.

Podobne wiadomości:

Porsche, Genesis i BMW to najlepsze marki

Porsche, Genesis i BMW to najlepsze marki

Aktualności 2017-07-31

Hyundai i30 N - hot-hatch z Korei

Hyundai i30 N - hot-hatch z Korei

Aktualności 2017-07-14

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Volvo XC60 - czas na wersję Polestar
Volvo XC60 - czas na wersję Polestar
Volvo XC60 to jedna z najważniejszych premier tego sezonu. Szwedzki producent przygotował kolejną, mocniejszą odmianę najpopularniejszego modelu sygnowaną logo Polestar.
Austria. Czas na oddech Austria. Czas na oddech