mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Hyundai wspiera walkę z ubóstwem

Hyundai wspiera walkę z ubóstwem

Koreański koncern już po raz czwarty przyłączył się do kampanii White Band, której celem jest przeciwstawienie się ubóstwu i nierówności społecznej.

Hyundai wspiera walkę z ubóstwem
Symbolem tej walki są białe bransoletki, do których noszenia zachęcani będą pracownicy marki na całym świecie. Głównymi działaniami są, trwające trzy tygodnie, eventy dla klientów, połączone ze zbiórką pieniędzy na ten szczytny cel, które będą przeprowadzane w przedstawicielstwach Hyundaia w ponad 22 krajach świata. Salony będą oznakowane specjalnymi plakatami z hasłem "Stand Up, Take Action", przetłumaczonymi na odpowiednie języki.

W akcji uczestniczą także pracownicy Hyundai Motor Poland oraz dealerzy, u których będzie można kupić specjalne bransoletki. Pieniądze z ich sprzedaży zostaną przekazane polskiemu oddziałowi UNICEF.

Zapoczątkowana w 2005 roku kampania White Band ma na celu wzmocnienie świadomości społecznej na temat ubóstwa oraz wspierania Milenijnych Celów Rozwoju (Millennium Development Goals), obejmujących zmniejszenie śmiertelności dzieci i poprawę zdrowia matek do 2015 roku. Kampania organizowana jest co roku 17 października, który został ustanowiony przez ONZ Międzynarodowym Dniem Walki z Ubóstwem.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Hyundai
Tematy w artykule: Hyundai akcja UNICEF ONZ akcja charytatywna

Podobne wiadomości:

Hyundai Ioniq - znamy cenę w Polsce

Hyundai Ioniq - znamy cenę w Polsce

Aktualności 2016-09-07

Hyundai rozmawia z Google

Hyundai rozmawia z Google

Technika 2016-08-18

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Po ośmiu latach przyszedł czas na następcę Skody Yeti. Nowy model zmienił się tak bardzo, że otrzymał nową nazwę - Karoq. Znamy już pierwsze szczegóły na temat kompaktowego SUV-a z Mlada Boleslav.