mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Innowacje Continental

Innowacje Continental

Continental wprowadza kolejną innowację w ramach serwisu pomocy dla kierowców pojazdów ciężarowych. 'Zwrot pieniędzy dla klientów' w przypadku, gdy serwis nie wykonana naprawy awarii opony w zaplanowanym czasie - nowa oferta ContiBreakdownService.

Innowacje Continental

ContiBreakdownService, uznawany przez kierowców ciężarówek oraz firmy zajmujące się transportem za wiodący w Europie serwis pomocy awaryjnej, powiększa swoją ofertę o kolejną usługę: gwarancję „DriveOn Time”. Gwarancja zapewnia, że w przypadku niewykonania naprawy w uzgodnionym wcześniej terminie, klient otrzyma odszkodowanie w wysokości 100 euro.

W przypadku awarii opony, kierowca ciężarówki dzwoni pod numer ContiBreakdownService, a zespół specjalistów powiadamia jednego z 4500 lokalnych partnerów, aby jak najszybciej naprawili unieruchomiony samochód. Ta usługa jest oferowana na podstawie ustalonego cennika, według którego kraje zostały podzielone na dwa regiony: A (Austria, Belgia, Czechy, Dania, Holandia, Niemcy, Wielka Brytania) oraz B (Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Irlandia, Litwa, Łotwa, Norwegia, Polska, Portugalia, Słowacja, Szwajcaria, Szwecja, Ukraina, Włochy, Węgry). DriveOn Time określa maksymalny czas naprawy awarii: 3 godziny w regionie A oraz 4 godziny w regionie B - po przekroczeniu tego czasu kierowca otrzymuje 100 euro w ramach odszkodowania.

”Continental nie tylko jako pierwszy wprowadził międzynarodowy serwis pomocy awaryjnej, ale również jako pierwszy zaproponował usługę DriveOn Time, która wypłaca kierowcom odszkodowanie w przypadku, gdy czas oczekiwania na naprawę się przedłuża” wyjaśnia Marcin Cywiński z Continental Opony Polska. “Nasz główny cel – to dostarczenie natychmiastowej pomocy; DriveOn Time daje naszym klientom pewność, że awaria zostanie naprawiona tak szybko, jak tylko to możliwe. Jednocześnie pokazuje jak ważny jest dla nas klient i jego czas”.

W 1978 r. Continental wprowadził dostępny całą dobę w Europie sieciowy serwis pomocy awaryjnej, ContiBreakdownService, który przystosowuje się do zmian zachodzących w międzynarodowym przemyśle transportowym. ContiBreakdownService dostępny jest już w Polsce, Litwie, Estonii, Łotwie, Czechach, Słowacji i na Węgrzech, a od kwietnia 2005 r. na Ukrainie.

Czytaj także:

Pirelli i Continental w Rumunii 2005-08-09

Opony na bezdroża i budowy 2006-06-28

Tematy w artykule: Continental opony opony Continental

Podobne wiadomości:

Innowacyjne sterowanie gestami od Continentala

Innowacyjne sterowanie gestami od...

Technika 2016-05-18

Test opon letnich 2016 w auto motor i sport

Test opon letnich 2016 w auto motor i sport

Aktualności 2016-04-05

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Punkty karne przez internet od 24 kwietnia
Punkty karne przez internet od 24 kwietnia
Wielu kierowców długo czekało na taką możliwość. Usługa umożliwiająca sprawdzenie liczby punktów karnych jest już praktycznie gotowa. Jednak premiera nastąpi prawdopodobnie później niż to komunikowano.