mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Integracja marek koncernu General Motors

Integracja marek koncernu General Motors

Marki wchodzące w skład grupy GM zamierzają skoncentrować działania w Europie.

General Motors Europe sfinalizował rozmowy dotyczące konsolidacji i wzmocnienia sprzedaży, marketingu i serwisu marek wchodzących w skład koncernu. W Danii, Finlandii, Francji, Niemczech, Norwegii, Szwajcarii, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Włoszech główne działy marek GME, Opel, Vauxhall i Saab zostaną połączone pod jedną, wielomarkową firmą GM. Podobne porozumienie pozwoli w Hiszpanii na połączenie marek GM i Saab. W każdym z tych krajów działy finansowe czy HR zostaną całkowicie zintegrowane, natomiast pewną odrębność zachowają te działy zajmujące się bezpośrednią obsługą klientów, jak dział sprzedaży czy serwis posprzedażowy.

Podobne działania zostały już przeprowadzone w niektórych krajach, jak chociażby Austria, Rosja czy Turcja i odniosły tam sukces. Rozszerzenie tego procesu na prawie całą Europę powinno potrwać do końca tego roku. Zintegrowane działania w poszczególnych krajach powinny przynieść korzyści skali, poprzez redukcję kosztów, wspólną strategię marketingową, wspólne korzystanie z wyników badań czy też know-how.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport