mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Jaguar, Volvo i Land Rover nie na sprzedaż

Jaguar, Volvo i Land Rover nie na sprzedaż

Poza Astonem Martin, żadna z pozostałych europejskich marek segmentu premium wchodząca w skład koncernu Ford nie jest obecnie na sprzedaż - taką deklarację wygłosił Lewis Booth, szef Ford of Europe.

Jaguar, Volvo i Land Rover nie na sprzedaż

Jednocześnie jednak nie wykluczył, iż taka możliwość może w bliższej lub dalszej przyszłości się pojawić. Cztery europejskie marki segmentu premium tworzą w ramach struktur koncernu Ford dywizję Premier Automotive Group. W tym roku PAG najprawdopodobniej znowu przyniesie straty, lecz według zapowiedzi Bootha już w przyszłym roku sytuacja ta ma się zmienić.

Największe straty na europejskim rynku koncernowi przynosi jednak marka Jaguar, dlatego to ona, według różnych źródeł, miała trafić w pierwszej kolejności na sprzedaż. Jak widać jednak, ta luksusowa brytyjska marka dostała ponownie kredyt zaufania od władz koncernu.

Obecnie Ford jest znowu w środku trzeciej już w przeciągu ostatnich pięciu lat restrukturyzacji, która ma przyczynić się do powrotu na ścieżkę zysków najpóźniej w 2009 r. W samej tylko Ameryce Pn. rozważane jest zwolnienie 45 tys. pracowników i zamknięcie aż 16 fabryk.

Czytaj także:
Aston Martin na sprzedaż? (2006-09-01)

JCB chce kupić Jaguara (2006-08-24)

Hyundai nie chce Jaguara (2006-08-18)


Podobne wiadomości:

Concierge zatankuje i umyje Volvo

Concierge zatankuje i umyje Volvo

Aktualności 2016-11-21

Jaguar XKSS - wskrzesili legendę

Jaguar XKSS - wskrzesili legendę

Samochody luksusowe 2016-11-18

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport