mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Jaguar odświeża swój wizerunek

Jaguar odświeża swój wizerunek

Brytyjska marka Jaguar zmienia logo oraz swój system identyfikacji wizualnej. Od teraz Jaguar ma nowy dynamiczny wygląd podążając za hasłem "Jaguar is alive as you are".

Jaguar odświeża swój wizerunek
Marka z siedzibą w Coventry od zawsze kojarzona była i nadal jest ze skaczącym kotem, który zdobił maski najznakomitszych modeli tej marki. Od teraz Jaguar skupia się na globalnej kampanii reklamowej, w której prezentuje odświeżone logo oraz nowy styl prezentacji marki.

Nowe logo skaczącego kota jest chromowane, a emblemat z głową kota otrzymał nową paletę kolorów - bordowy i srebrny. Chromowane logo kota wygląda żywiej i ciekawiej zaś emblemat, który od dłuższego czasu zdobi maski samochodów z Coventry posiada bardzie "kształtną" głowę kota.

Równolegle z premierą nowego logo Jaguar ruszył z nową kampanią reklamową, która określa jedno słowo: Alive. Hasłem kampanii jest "Jaguar Alive- poczuj, że żyjesz!".  
Zobacz koniecznie: Wszystko o Jaguar
Tematy w artykule: Jaguar

Podobne wiadomości:

Jaguar E-Pace - materiał na bestseller

Jaguar E-Pace - materiał na bestseller

Premiery 2017-07-14

Jaguar F-Pace najlepszy – WCOTY 2017

Jaguar F-Pace najlepszy – WCOTY 2017

Aktualności 2017-04-13

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Octavia III 2017 - zachowaj twarz
Skoda Octavia III 2017 - zachowaj twarz
Odświeżona Skoda Octavia Scout ma teraz większy prześwit i lepszą przyczepność. Wybraliśmy się nią poza asfaltowe drogi.
Mini Countryman Mini Countryman