mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Jaguar odświeża swój wizerunek

Jaguar odświeża swój wizerunek

Brytyjska marka Jaguar zmienia logo oraz swój system identyfikacji wizualnej. Od teraz Jaguar ma nowy dynamiczny wygląd podążając za hasłem "Jaguar is alive as you are".

Jaguar odświeża swój wizerunek
Marka z siedzibą w Coventry od zawsze kojarzona była i nadal jest ze skaczącym kotem, który zdobił maski najznakomitszych modeli tej marki. Od teraz Jaguar skupia się na globalnej kampanii reklamowej, w której prezentuje odświeżone logo oraz nowy styl prezentacji marki.

Nowe logo skaczącego kota jest chromowane, a emblemat z głową kota otrzymał nową paletę kolorów - bordowy i srebrny. Chromowane logo kota wygląda żywiej i ciekawiej zaś emblemat, który od dłuższego czasu zdobi maski samochodów z Coventry posiada bardzie "kształtną" głowę kota.

Równolegle z premierą nowego logo Jaguar ruszył z nową kampanią reklamową, która określa jedno słowo: Alive. Hasłem kampanii jest "Jaguar Alive- poczuj, że żyjesz!".  
Zobacz koniecznie: Wszystko o Jaguar
Tematy w artykule: Jaguar

Podobne wiadomości:

Hamann Jaguar F-Pace - nietuzinkowy

Hamann Jaguar F-Pace - nietuzinkowy

Samochody luksusowe 2017-03-14

Niemiecki tuner opracował nowy bodykit i nieco podrasował jednostkę napędową. Propozycja dla tych, którzy uważają F-Pace za nudny samochód.

Jaguar F-Pace najlepszy – WCOTY 2017

Jaguar F-Pace najlepszy – WCOTY 2017

Aktualności 2017-04-13

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Mercedes Klasy G w końcu zadebiutował
Nowy Mercedes Klasy G w końcu zadebiutował
Legendarna "Gelenda" odsłonięta na targach w Detroit.