mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Jak powstają raporty mojeauto.pl?

Jak powstają raporty mojeauto.pl?

Skąd się wzięła idea raportów, na jakiej podstawie tworzone są rankingi TOP TEN i skąd się biorą - tu znajdziecie odpowiedzi na wszystkie pytania...

Od 2000 roku głównym elementem serwisu mojeauto.pl jest konfigurator samochodów nowych – interaktywna baza zawierająca dane o wszystkich modelach samochodów dostępnych na polskim rynku wraz z aktualnymi cennikami oraz innymi niezbędnymi informacjami. Z tego rozbudowanego narzędzia korzysta codziennie tysiące Internautów, jest to bowiem wygodny sposób na wyszukanie dowolnego samochodu oraz jego konfigurację czyli wybór kolorystyki i typu nadwozia, określenie rodzaju silnika oraz elementów wyposażenia dodatkowego, z automatyczną aktualizacją ceny.

W 2004 roku narodził się pomysł, aby śledzić poczynania Internautów i sprawdzać, jakie modele i wersje samochodów odwiedzają najczęściej. Od początku 2004 roku dane trafiają do naszego systemu statystycznego, a Użytkownicy swoimi wyborami oddają nieświadomie głosy na poszczególne samochody. Na podstawie statystyk odwiedzin wiemy, czym interesują się najbardziej.

Wyniki poszukiwań Internautów okazały się bardzo interesujące. Postanowiliśmy stworzyć ranking popularności nowych samochodów. Wyniki prezentujemy w postaci TOP TEN mojeauto.pl, a zestawienia prezentujemy w cyklach: tygodniowych, miesięcznych i rocznych. Rankingi miesięczne i roczne opatrzone są komentarzem wraz z analizą cen, promocji i aktualnych tendencji na rynku.W oparciu o statystyki oglądalności konfiguratora samochodów, w 2004 roku przyznaliśmy po raz pierwszy tytuł Internetowego Samochodu Roku – zwycięzcą został Chevrolet Aveo, który nieznacznie pokonał Forda Focusa. Ten drugi został laureatem w roku 2005 pokonując Skodę Fabię i Toyotę Corollę. Nagrody Internetowego Samochodu Roku 2005 wręczone zostały w marcu 2006 roku podczas Gali Finałowej, w obecności wielu znakomitych gości z branży motoryzacyjnej.

15 marca 2007 roku, w popularnym, warszawskim klubie Iguana Longe, ogłoszone zostały wyniki plebiscytu Internetowy Samochód Roku 2006. Zwycięzcą została Honda Civic, która pokonała kolejno Skodę Fabię i Forda Focusa. Z kolei tytuł Internetowego Samochodu Roku 2007 przypadł dość nieoczekiwanie Skodzie Fabii, która dość zdecydowanie wyprzedziła Hondę Civic oraz Kię cee'd.

Tytuł Internetowego Samochodu Roku 2008, po raz drugi w historii, zdobył Ford Focus, który wyprzedził wcześniejszych triumfatorów plebiscytu - Hondę Civic oraz Skodę Fabię.
Tematy w artykule: raporty Internetowy Samochód Roku

Podobne wiadomości:

Kupujemy coraz mniej diesli

Kupujemy coraz mniej diesli

Aktualności 2016-04-19

Sprzedawcy aut używanych bardziej uczciwi

Sprzedawcy aut używanych bardziej uczciwi

Aktualności 2016-02-04

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport