mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Jeep ustanawia kolejny rekord

Jeep ustanawia kolejny rekord

Drugi rok z rzędu marka Jeep notuje rekord sprzedaży w swojej dotychczasowej historii. W minionym roku rekordowy wynik zamknął się na poziomie 731.565 sprzedanych aut, o ponad 4 proc. większym niż rok wcześniej.

Jeep ustanawia kolejny rekord
Dobra passa marki Jeep trwa jednak znacznie dłużej - już czwarty rok z rzędu ten producent wszelkiej maści aut terenowych oraz SUV-ów może pochwalić się wzrostami sprzedaży. I to zarówno globalnie, jak i na rynku amerykańskim. W 2012 roku sprzedaż wzrosła o 19 proc. (13 proc. w USA), w 2011 o 41 proc. (również o 41 proc. na rynku amerykańskim), a rok wcześniej o 24 proc. (26 proc. w USA).

Ubiegłoroczny wzrost sprzedaży to w dużej mierze zasługa dobrej kondycji firmy na rynku azjatyckim, gdzie sprzedaż wzrosła aż o 26 proc., a w samych Chinach aż o 29 proc.

Kolejny raz liderem sprzedaży został Grand Cherokee (255.005 sprzedanych egzemplarzy), zaś na drugiej pozycji uplasował się Wrangler (210.715). Sprzedaż modelu Compass zamknęła się na poziomie 121.626 aut, Patriota - 103.577, zaś Cherokee - 31.330 egzemplarzy.

Sprzedaż modeli Compass, Patriot oraz Wrangler również była najwyższa w dotychczasowej historii tych modeli. Warto też dodać, że wynik modelu Cherokee, uzyskany został w dwóch ostatnich miesiącach ubiegłego roku.

Podobne wiadomości:

Jeep Renegade Night Eagle II już w salonach

Jeep Renegade Night Eagle II już w salonach

Aktualności 2016-11-24

Skoda bije kolejny rekord w Polsce

Skoda bije kolejny rekord w Polsce

Aktualności 2016-08-01

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport