mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Jest już Accord Type-S

Jest już Accord Type-S

Do sprzedaży na polskim rynku trafiła właśnie Honda Accord w wersji Type S z silnikiem benzynowym o pojemności 2,4 litra i mocy 201 KM oraz silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2,2 litra i mocy 180 KM.

Jest już Accord Type-S
Wersja Type-S będzie się wyróżniać kilkoma akcentami od pozostałych wersji wyposażeniowych Accorda. Z zewnątrz wyróżniać się będzie m.in. przednim grillem w kolorze ciemnego chromu, przednim dolnym spojlerem, dodatkowymi nakładkami na progi, sportowym tylnym zderzakiem, 18-calowymi felgami i specjalnym wzorze i oczywiście logo Type-S, jakie pojawiło się na tylnej klapie.

W kabinie ta wersja Hondy Accord będzie się odznaczać skórzano-materiałową tapicerką, aluminiowymi nakładkami na pedały i drążek zmiany biegów oraz czerwonymi podświetleniami zegarów.

Honda Accord Type-S zarówno w 201-konnej wersji benzynowej, jak i z 180-konnym silnikiem wysokoprężnym kosztować będzie tyle samo - 135 tys. zł

Podobne wiadomości:

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Aktualności 2016-11-09

Honda WR-V - nadchodzi nowy crossover

Honda WR-V - nadchodzi nowy crossover

Aktualności 2016-10-21

Komentuj:

~STZaba 2009-06-17

Witam! Aby potwierdzic słowa aaa o silnikach wysokoobrotowych - w youtubie wpiszcie Mitsubishi Evo 8 Vs Fiat Stilo on top gear

aaa 2009-06-15

lewnik, ty chyba za bardzo nie wiesz co piszesz. Jak już to dzięki zmiennemu wzniosowi zaworów, a nie faz. Zmienne fazy (ma też to honda od czasu silników serii K) to ma teraz każdy producent, łącznie z tapczanami typu toyota czy opel. A co do triku to rozumiem, że tak samo odbierasz np. valvetronic w bmw? To powiedz mi dlaczego M3 jeździ nawet na prostej lepiej niż 335i z mocą podciągniętą prawie do 400 koni? Przecież 335i pomimo mniejszej mocy ma więcej momentu? Tak, ale na silniku, a nie na kołach, bo niżej się kręci.... Wracając do Hond, to nie wiem jak jest w accordzie, ale jeździłem Civiciem Type-R który właśnie dzięki tym trikom osiąga swoje 200 koni i nie miałem problemu z objechaniem Astry OPC, a to chyba coś znaczy bo w odróżnieniu od Vectry, Astra skręca i jedzie, a nie tylko mieli kołami. Wiele osób nie umie jeździć wysokoobrotowymi autami i stąd się bierze taka ocena. Jak miałem evo 8 to przez zmianę na dużą turbinę byłą straszna dziura i auto jechało od 4 do 7 tysięcy obrotów, niżej nie (tam jeszcze nie było mivec'a). Kto wsiadał do tego samochodu narzekał, że "nie jedzie" pomimo 350 koni. Jak wsiadał ktoś kto wiedział, że trzeba kręcić wyżej to był pod wrażeniem. Tu jest tak samo. Niezgodzę się natomiast, że Accord to auto dla prezesów. Dla "prezesów" to może być Legend. Ale Accord ma jedną zaletę którą kładzie inne tej samej klasy. Jak masz służbowego Accorda to wszyscy myślą, że jest prywatny. Jak masz prywatnego passata, avensisa czy mondeo, wszyscy myślą, że to służbowy ;)))))

~lewnik 2009-06-15

Z tym "autem dla prezesów" to lekko przesadziłeś. To jest zwykła poprawna, japońska furmanka. Trudno to porównać z europejskimi samochodami klasy średniej wyższej czy nawet średniej. 201 KM w wersji Type-S to brzmi jak kpina. Pewnie, typowo dla Hondy, moc dostarczono dzięki zzmiennym fazom rozrządu, czyli dzięki trickowi, który powoduje, że mocy jak nie było, ntak nie ma. Honda nienajgorsze motocykle za to robi.....

~Kornel 2009-06-14

Za cenę 156.000 zł mało kto zdecyduje się na zakup Opla Insignii z przeciętnym co do osiągów silnikiem mającym "na papierze" 260 KM i pożerającym w praktyce 17 l/100km. Cena Accorda byłaby pewnie niższa, gdyby nie akcyza preferująca silniki o pojemności do 2 l.

~. 2009-06-13

^^^ Bo to jest auto dla Prezesów a nie przedstawicieli handlowych- buraki:)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport