mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Jeszcze bardziej oszczędne Citigo

Jeszcze bardziej oszczędne Citigo

Jeśli wyniki spalania na poziomie 5,6 i 3,9 l/100 km odpowiednio w ruchu miejskim i na trasie są dla Ciebie wciąż za duże, wcale nie oznacza, że musisz rezygnować z jazdy autem. Skoda Citigo będzie teraz dostępna z ekonomicznym pakietem Green tec.

Jeszcze bardziej oszczędne Citigo
Pakiet Green tec został stworzony z myślą o tych właścicielach samochodów, którzy są właśnie nastawieni na ekologię i ekonomiczną eksploatację auta. Najnowszy i zarazem najmniejszy model Skody - Citigo z pakietem Green tec jest oferowany w wersji wyposażenia Ambition dla obu wersji silnikowych

W skład pakietu Green tec wchodzą takie elementy jak system odzyskiwania energii z hamowania, funkcja start&stop, opony o obniżonym oporze toczenia, stalowe obręcze kół z osłonami ARIES oraz sportowe zawieszenie.

Funkcja start&stop umożliwia zmniejszenie zużycia paliwa poprzez automatyczne wyłączanie silnika, np. podczas postoju na światłach. Ponowny rozruch następuje natychmiast po naciśnięciu pedału sprzęgła przez kierowcę. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie tylko spada zużycie paliwa, ale również zmniejsza się emisja CO2.

Citigo Green tec można zamawiać we wszystkich dostępnych dla modelu kolorach nadwozia. Wersja wyposażona w silnik 1.0 MPI o mocy 60 KM i pakiet Green tec zużywa średnio 4,1 l paliwa na 100 km w cyklu mieszanym, podczas gdy standardowe Citigo w takim samym cyklu spala średnio 4,5 l/100 km. W mieście spalanie ekonomiczniejszej odmiany malucha Skody wynosi 5,0 l/100 km (5,6 l/100km), zaś w trasie 3,6 l/100 km (3,9 bez pakietu Green tec). Citigo z ekologicznym pakietem emituje do atmosfery 95 g CO2 (wartość uśredniona).

Dopłata do wersji Green tec, niezależnie od wersji silnika, wynosi dla modelu Citigo 1460 zł. Pakiet dostępny jest również dla Fabii, Roomstera, Octavii, Yeti i Superba.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Skoda Citigo
Skoda Citigo
Cena podstawowa już od: 35 970 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-3dr.

Podobne wiadomości:

Skoda Fabia - do wyboru, do koloru

Skoda Fabia - do wyboru, do koloru

Aktualności 2016-12-02

Skoda wyprodukowała milionowy silnik EA211

Skoda wyprodukowała milionowy silnik EA211

Technika 2016-12-01

Komentuj:

~pawian 2012-06-19

a gdzie mam ogarnąć ? w mojej Nivie czy w Octavii Super ('63). wg mnie to tak jak z grą na fortepianie, czytać se możesz ale poznasz jak usiądziesz przed nim

~tak 2012-06-05

system start/stop jest obwarowany bardzo wieloma warunkami - zbyt wiele byś ogarnął. Najpierw poznaj temat, potem sie wypowiadaj.

~pawian 2012-06-05

jadę w korku, ruszam, zatrzymuję, system uruchamia i wyłącza silnik, jaki to ma wpływ na sam silnik i skrzynię biegów ? w d. z zużyciem paliwa. w skodzie jest mpi ale w innych markach montują w turbo a przecież wiadomo, że z turbo nie wolno wyłączać silnika, musi sobie trochę "pochodzić" po zatrzymaniu pojazdu. a może to o to chodzi. co zaoszczędzisz na paliwie, to wydasz na naprawie.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport