mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Każda Klasa C hybrydą

Każda Klasa C hybrydą

Źródła z wewnątrz Mercedesa podają, że każdy model kolejnej generacji Klasy C będzie wyposażony w napęd hybrydowy.

Każda Klasa C hybrydą
Takie działanie ma na celu obniżenie średniego spalania wśród całej gamy modelu do poziomu samochodów miejskich. Nowa generacja ma zostać wprowadzona na rynek pod koniec 2013 roku. Według pracowników firmy, najbardziej ekonomiczny diesel emituje jedynie 100 g/km CO2, a jego benzynowy odpowiednik zmieści się pomiędzy 110 a 120 g/km.

Pierwsze prototypy modelu są aktualnie testowane. Dodatkowo, trwa dyskusja, czy wprowadzić do auta silniki trzycylindrowe, czy jednak jest to zbyt ryzykowne posunięcie. Możliwe jest także, że Klasa C będzie wyposażana w takie motory z technologią elektronicznej dezaktywacji jednego z cylindrów, pozwalając na okazjonalną pracę jedynie na dwóch.

Poza ultraekonomicznymi silnikami, nowy samochód, mimo małej baterii, dodatkowego silnika elektrycznego oraz jego osprzętu, będzie ważyć o około 10% mniej od obecnego modelu.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Mercedes Klasa C
Mercedes Klasa C
Cena podstawowa już od: 119 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr. kombi-5dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Mercedes AMG E63 4MATIC+ - kombi dla spóźnialskich

Mercedes AMG E63 4MATIC+ - kombi dla...

Premiery 2017-02-02

Honda pracuje nad hybrydą

Honda pracuje nad hybrydą

Technika 2017-01-12

Komentuj:

~w 2011-04-10

silnik dwusuwowy daje wszystkie odpowiedzii

aaa 2011-03-24

Trzy cylindrowy silnik to problem z kulturą pracy (choć w porównaniu z niektórymi dieslami ciężko sobie wyobrazić, że może być gorzej). Próbuje BMW (i ma ten problem), próbuje FIAT (i także ma), próbował VW (i wiemy jak to się skończyło). Nie twierdzę, że tam mały samochód jak C-klasa ma mieć co najmniej V6, ale trzy cylindry to przegięcie. Nie da się usunąć wibracji, nie da się dobrze wyciszyć. Zmniejszajcie sobie pojemność, dodawajcie turbiny. Może to zabija ducha samochodu, ale pozwala nadal utrzymać komfort i dynamikę. Ale nie redukujcie liczby cylindrów! Pomysł z hybrydami oczywiście na plus. Jak koncepcja będzie taka jak w Lexusie GS450h :)

~Diesel Engine 2011-03-24

NIee! prosze dosyć tego , dajcie w łape tym eko terrorystom i bedzie spokoj.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.