mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Kia wciąż dobrze

Kia wciąż dobrze

Łączna sprzedaż samochodów osobowych marki Kia w Polsce do końca sierpnia wyniosła 2958 szt., co w porównaniu z ośmioma pierwszymi miesiącami 2004 roku daje wzrost aż o ponad 106%.

Kia wciąż dobrze

Jednocześnie rośnie też udział marki Kia na polskim rynku, który przekroczył poziom 2%. Obecnie najlepiej sprzedającym się modelem jest Picanto, który od początku roku znalazł już 1091 nabywców. Dużym zainteresowaniem cieszy się niezmiennie Sportage. Sprzedaż od początku roku na poziomie blisko 500 szt. pozwala na uplasowanie tego modelu w czołówce segmentu SUV. Rośnie także popularność zdobywającego coraz większe uznanie modelu Rio, którego sprzedaż rozpoczęła się zaledwie 2 miesiące temu, a już ponad 200 klientów zdecydowało się na jego zakup.

Wysokie wyniki sprzedaży odnotowały w sierpniu w Polsce również dostawcze: KIA 2500 i Pregio. Sprzedaż tych modeli wyniosła od początku roku 773 szt.

Sprzedaż zarówno osobowych jak i lekkich dostawczych samochodów marki Kia dynamicznie rośnie także w całej Europie. W sierpniu, mimo wakacyjnego zastoju motoryzacyjnego, sprzedanych zostało ponad 18.000 szt. pojazdów marki Kia, co dało wzrost o 36% w porównaniu z sierpniem 2004 roku. W ciągu pierwszych ośmiu miesięcy 2005 roku sprzedaż KIA w Europie wzrosła o 58% w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego a nabywców znalazło 178.006 pojazdów.

Łączny eksport samochodów marki Kia od początku 2005 roku wyniósł 543.210 szt. co stanowi 29,1% wzrost w porównaniu z rokiem 2004.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic