mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Klienci Hyundaia kibicami Polski

Klienci Hyundaia kibicami Polski

12 października 2005 r. dwudziestu klientów Hyundaia będzie miało okazję na żywo obejrzeć mecz Polska – Anglia w eliminacjach do Mistrzostw Świata World Cup 2006 i kibicować polskiej reprezentacji.

Są to zwycięzcy konkursu "Ograj innych", który został zorganizowany przez Hyundai Motor Poland dla nabywców nowych samochodów Hyundai w dniach od 1 lipca do 24 września 2005 r. W konkursie można było wygrać jeden z 20 pakietów wyjazdowych do Manchesteru w dniach 11-13 października 2005 r.

Zwycięzcy, oprócz biletu na mecz, mają zapewniony m.in. przelot w obie strony, zakwaterowanie w hotelu, posiłki, opiekę pilota, zwiedzanie miasta i ubezpieczenie na czas podróży.

Hyundai Motor Company jest Oficjalnym partnerem 2006 FIFA World Cup. Począwszy od 1999 r., kiedy został podpisany pierwszy kontrakt z FIFA, firma aktywnie wspiera amatorską i profesjonalną piłkę nożną na całym świecie. Hyundai Motor uczestniczył jako sponsor w wielu lokalnych i międzynarodowych przedsięwzięciach piłkarskich, w tym w mistrzostwach Europy w piłce nożnej EURO 2000. Podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2002 r. w Korei i Japonii firma Hyundai Motor zapewniła 1053 samochody, którymi podróżowali oficjalni przedstawiciele komitetów organizacyjnych obu krajów.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.