mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Klienci Hyundaia kibicami Polski

Klienci Hyundaia kibicami Polski

12 października 2005 r. dwudziestu klientów Hyundaia będzie miało okazję na żywo obejrzeć mecz Polska – Anglia w eliminacjach do Mistrzostw Świata World Cup 2006 i kibicować polskiej reprezentacji.

Są to zwycięzcy konkursu "Ograj innych", który został zorganizowany przez Hyundai Motor Poland dla nabywców nowych samochodów Hyundai w dniach od 1 lipca do 24 września 2005 r. W konkursie można było wygrać jeden z 20 pakietów wyjazdowych do Manchesteru w dniach 11-13 października 2005 r.

Zwycięzcy, oprócz biletu na mecz, mają zapewniony m.in. przelot w obie strony, zakwaterowanie w hotelu, posiłki, opiekę pilota, zwiedzanie miasta i ubezpieczenie na czas podróży.

Hyundai Motor Company jest Oficjalnym partnerem 2006 FIFA World Cup. Począwszy od 1999 r., kiedy został podpisany pierwszy kontrakt z FIFA, firma aktywnie wspiera amatorską i profesjonalną piłkę nożną na całym świecie. Hyundai Motor uczestniczył jako sponsor w wielu lokalnych i międzynarodowych przedsięwzięciach piłkarskich, w tym w mistrzostwach Europy w piłce nożnej EURO 2000. Podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2002 r. w Korei i Japonii firma Hyundai Motor zapewniła 1053 samochody, którymi podróżowali oficjalni przedstawiciele komitetów organizacyjnych obu krajów.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport