mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Klienci Volvo najbardziej zadowoleni z obsługi, Mercedes poniżej średniej

Klienci Volvo najbardziej zadowoleni z obsługi, Mercedes poniżej średniej

Bywają sytuacje, w których klienci  autoryzowanych serwisów nie są zadowoleni z poziomu usług. I to niekoniecznie w punktach obsługi tańszych marek - J.D. Power zbadało satysfakcję klientów poszczególnych firm.

Klienci Volvo najbardziej zadowoleni z obsługi, Mercedes poniżej średniej
Wobec wyraźnego dziś trendu wyodrębniania tzw. marek premium, europejski oddział firmy J.D. Power podzielił wyniki ankiety na dwie grupy: producentów masowych i właśnie premium. W pierwszej klasyfikacji zdecydowanie wygrały  serwisy Hondy, zresztą azjatyckie firmy zdominowały grupę ponadprzeciętnie obsługujących marek. Z kolei zdecydowanie poniżej oczekiwań klientów pracują serwisy Fiata.

Wśród aut z luksusowej półki wyróżniło się Volvo, natomiast Mercedes i BMW zostały ocenione poniżej przeciętnej. W badaniu klienci stacji obsługi oceniali jakość usługi, proces rozpoczęcia obsługi, kompetencje pracownika, odbiór auta i wygląd serwisu. Miła i fachowa obsługa jest bardzo opłacalna dla serwisów, ponieważ aż 78% zadowolonych klientów zamierza według ankiety kupić kolejny wóz w tym samym salonie, w którym dokonywali napraw.


Podobne wiadomości:

Toyota Yaris GRMN - 210 KM w maluchu

Toyota Yaris GRMN - 210 KM w maluchu

Aktualności 2017-02-22

Crossover – charakterna krzyżówka dla wymagających

Crossover – charakterna krzyżówka dla...

Artykuł sponsorowany 2017-02-02

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.