mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Klienci Volvo najbardziej zadowoleni z obsługi, Mercedes poniżej średniej

Klienci Volvo najbardziej zadowoleni z obsługi, Mercedes poniżej średniej

Bywają sytuacje, w których klienci  autoryzowanych serwisów nie są zadowoleni z poziomu usług. I to niekoniecznie w punktach obsługi tańszych marek - J.D. Power zbadało satysfakcję klientów poszczególnych firm.

Klienci Volvo najbardziej zadowoleni z obsługi, Mercedes poniżej średniej
Wobec wyraźnego dziś trendu wyodrębniania tzw. marek premium, europejski oddział firmy J.D. Power podzielił wyniki ankiety na dwie grupy: producentów masowych i właśnie premium. W pierwszej klasyfikacji zdecydowanie wygrały  serwisy Hondy, zresztą azjatyckie firmy zdominowały grupę ponadprzeciętnie obsługujących marek. Z kolei zdecydowanie poniżej oczekiwań klientów pracują serwisy Fiata.

Wśród aut z luksusowej półki wyróżniło się Volvo, natomiast Mercedes i BMW zostały ocenione poniżej przeciętnej. W badaniu klienci stacji obsługi oceniali jakość usługi, proces rozpoczęcia obsługi, kompetencje pracownika, odbiór auta i wygląd serwisu. Miła i fachowa obsługa jest bardzo opłacalna dla serwisów, ponieważ aż 78% zadowolonych klientów zamierza według ankiety kupić kolejny wóz w tym samym salonie, w którym dokonywali napraw.


Podobne wiadomości:

Honda Civic z nowym silnikiem Diesla

Honda Civic z nowym silnikiem Diesla

Technika 2017-08-16

Odświeżona Honda Jazz z nowym silnikiem

Odświeżona Honda Jazz z nowym silnikiem

Aktualności 2017-08-15

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Toyota TJ Cruiser - oto nowy SUV
Toyota TJ Cruiser - oto nowy SUV
Kilka tygodni temu Toyota zastrzegła znak towarowy TJ Cruiser. Wszystko wskazuje na to, że niebawem dołączy do gamy kolejny SUV. Pierwsze doniesienia mówią o wersji produkcyjnej konceptu FT-4X, który zadebiutował w Nowym Jorku.
Austria. Czas na oddech Austria. Czas na oddech