mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Klienci Volvo najbardziej zadowoleni z obsługi, Mercedes poniżej średniej

Klienci Volvo najbardziej zadowoleni z obsługi, Mercedes poniżej średniej

Bywają sytuacje, w których klienci  autoryzowanych serwisów nie są zadowoleni z poziomu usług. I to niekoniecznie w punktach obsługi tańszych marek - J.D. Power zbadało satysfakcję klientów poszczególnych firm.

Klienci Volvo najbardziej zadowoleni z obsługi, Mercedes poniżej średniej
Wobec wyraźnego dziś trendu wyodrębniania tzw. marek premium, europejski oddział firmy J.D. Power podzielił wyniki ankiety na dwie grupy: producentów masowych i właśnie premium. W pierwszej klasyfikacji zdecydowanie wygrały  serwisy Hondy, zresztą azjatyckie firmy zdominowały grupę ponadprzeciętnie obsługujących marek. Z kolei zdecydowanie poniżej oczekiwań klientów pracują serwisy Fiata.

Wśród aut z luksusowej półki wyróżniło się Volvo, natomiast Mercedes i BMW zostały ocenione poniżej przeciętnej. W badaniu klienci stacji obsługi oceniali jakość usługi, proces rozpoczęcia obsługi, kompetencje pracownika, odbiór auta i wygląd serwisu. Miła i fachowa obsługa jest bardzo opłacalna dla serwisów, ponieważ aż 78% zadowolonych klientów zamierza według ankiety kupić kolejny wóz w tym samym salonie, w którym dokonywali napraw.


Podobne wiadomości:

Toyota z rekordem aut hybrydowych w Polsce

Toyota z rekordem aut hybrydowych w Polsce

Aktualności 2017-03-13

Superauto od Audi i Lamborghini

Superauto od Audi i Lamborghini

Samochody luksusowe 2017-03-11

Elektryfikacja zaraża kolejne gałęzie koncernu z Wolfsburga. Teraz pojawiają się plotki o elektrycznych supersamochodach od Audi i Lamborghini. 

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Po ośmiu latach przyszedł czas na następcę Skody Yeti. Nowy model zmienił się tak bardzo, że otrzymał nową nazwę - Karoq. Znamy już pierwsze szczegóły na temat kompaktowego SUV-a z Mlada Boleslav.