mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Kolejne akcje serwisowe w związku z airbagami Takata

Kolejne akcje serwisowe w związku z airbagami Takata

Dramat pod tytułem "Takata" wzbogaca się o kolejny rozdział. Tym razem wadliwe moduły poduszek powietrznych wykryto w kolejnych japońskich markach samochodów.

Kolejne akcje serwisowe w związku z airbagami Takata
Akcja przywoławcza samochodów z potencjalnie uszkodzonymi airbagami jest już największą w historii motoryzacji kampanią serwisową. Do liczby zagrożonych aut przekraczającej już 50 milionów, dziś dopisujemy kolejnych 715 000 aut.

Mazda Motor Corp, Mitsubishi Motors oraz Fuji Heavy Industries (właściciel Subaru) ogłosiły dzisiaj odkrycie kolejnych niedociągnięć. Zbyt gwałtownie otwierające się poduszki powietrzne mogą się znajdować w japońskich wersjach Mazdy 6 i innych modeli marki, japońskich Subaru Imprezach i nieznanych jeszcze modelach Mitsubishi. Wiadomo, że ostatnia z wymienionych firm sprawdzi w japońskich serwisach 100 000 aut, a 412 000 poza rodzimym państwem. Nie wiadomo jeszcze, czy jakiekolwiek i ewentualnie ile problematycznych Mitsubishi znajduje się w Polsce.

Podobne wiadomości:

Promocja na serwis klimatyzacji w Suzuki

Promocja na serwis klimatyzacji w Suzuki

Aktualności 2016-05-19

Takata wymieni 40 mln poduszek

Takata wymieni 40 mln poduszek

Aktualności 2016-05-05

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Simply Clever - sprytne rozwiązania
Skoda Simply Clever - sprytne rozwiązania
Nazwa "Simply Clever" jak mantra powtarza się w prospektach i cennikach czeskich modeli. Czy jest to jedynie pusty slogan czy wyposażenie, które Skoda serwuje pod tą nazwą rzeczywiście może przydać się w samochodzie? Sprawdziliśmy.