mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Koniec Intralla

Koniec Intralla

Sąd rejonowy w Lublinie zadecydował o ogłoszeniu upadłości lubelskiego producenta samochodów, firmy Intrall Polska. Powodem tej decyzji był ogromny dług i niewypłacalność firmy.

Koniec Intralla

Firma Intrall Polska, która powstała w 2003 roku, zajmowała się produkcją samochodów dostawczych Lublin i samochodów terenowych Honker, głównie na potrzeby Wojska Polskiego. W planach było także wprowadzenie do produkcji nowego samochodu dostawczego „Lubo”, jednak na początku roku zaczęły się kłopoty. Firma miała problem z uzyskaniem homologacji na nowy silnik montowany w samochodzie Lublin 3, przez co ograniczono produkcję a w maju całkowicie ją wstrzymano.

Spółka Intrall przestała przynosić dochody i płacić kontrahentom, a jej długi wyniosły prawie 23 mln zł, przy czym jej wartość to 26 mln zł. Dla lubelskiego sądu, był to dostateczny powód do ogłoszenia upadłości firmy. Na orzeczenie sądu w napięciu czekała ponad 300 osobowa załoga Intrallu, która od lipca nie dostawała wynagrodzeń (łącznie firma zalegała z płatnościami dla pracowników na kwotę blisko 2 mln zł). Ogłoszenie upadłości jest dla nich szansą na otrzymanie zaległego wynagrodzenia.

Przeczytaj także:

Przez silnik Intrall ograniczył produkcję (2007-03-20)

Intrall planuje (2007-02-22)


Podobne wiadomości:

Znamy wykonawcę części trasy Via Carpatia

Znamy wykonawcę części trasy Via Carpatia

Polskie drogi 2017-08-24

S19 - trwają intensywne prace

S19 - trwają intensywne prace

Polskie drogi 2017-06-11

Rusza drugi etap przetargu na budowę fragmentu trasy Via Carpatia z Lublina do Kraśnika – poinformował pod koniec tygodnia wiceminister infrastruktury i budownictwa Jerzy Szmit. W tym roku zostanie podpisana umowa na wykonanie prac, które potrwają 36 miesięcy.

Komentuj:

~Michał Augustyniak 2007-10-18

O nie! Mam nadzieje że polski kapitał przejmie firmę, bo rosyjski kapitał wszystko sknocił!

~taki jeden 2007-10-16

Szkoda! Lubo może nie było najładniejsze, ale jednak coś się działo w polskiej motoryzacji. Z czasem mógłby być z tego liczący się producent.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Pierwszy, elektryczny autobus do poboru krwi
Pierwszy, elektryczny autobus do poboru krwi
Solaris przygotowuje pierwsze takie zamówienie na świecie. Dwa elektryczne autobusy posłużą jako mobilne punkty poboru krwi i już niebawem trafią do polskiego odbiorcy.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic