mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Koniec Octavii Tour

Koniec Octavii Tour

Octavia Tour, czyli pierwsza generacja kompaktowej Skody produkowana od 1996 roku prawie w niezmienionej postaci, właśnie przestała być produkowana. Ustąpiła tym samym miejsca... Octavii Tour.

Koniec Octavii Tour
Łącznie Skoda wyprodukowała 1.442.126 sztuk modelu, który w bardzo dużym stopniu przyczynił się do sukcesu marki i przełomu w jej postrzeganiu. Prace nad nim rozpoczęły się w 1992 roku, a w 1998 roku pojawiła się już wersja kombi, a następnie 4x4. Auto przeszło face lifting w 2000 roku.

Decyzja zarządu Skody nie oznacza jednak, że w ofercie czeskiej marki nie będzie Octavii Tour. Druga generacja modelu jest już dostępna w wersji po faceliftingu, dlatego wersja sprzed zmian otrzyma właśnie do swojej nazwy dodatek Tour. To dla tych wszystkich, którzy poszukują auta niekoniecznie z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi, ale które jest trochę tańsze od dostępnych na rynku.

- Octavia jest sercem marki Skoda. Oferując połączenie dużej przestrzeni, użyteczności i koncentrując się na potrzebach rodziny, samochód idealnie ucieleśnia nasze wartości. Octavia reprezentuje te wartości na drogach już od 14 lat i będzie to robić również w przyszłość - mówi Prezes Zarządu Skoda Auto, prof. dr Winfried Vahland.

W Polce od 1998 roku do końca października 2010 Octavię I kupiło 85 tysięcy klientów.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Skoda Octavia
Skoda Octavia
Cena podstawowa już od: 63 960 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr. kombi-5dr.

Podobne wiadomości:

Skoda Kodiaq - ponad tysiąc zamówień!

Skoda Kodiaq - ponad tysiąc zamówień!

Aktualności 2017-03-20

Skoda przedstawia limitowaną serię Drive

Skoda przedstawia limitowaną serię Drive

Aktualności 2017-03-20

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Bezpieczny samochód służbowy
Bezpieczny samochód służbowy
Organizacja WHO szacuje, że 30 proc. wypadków drogowych ma związek z pracą. Europejskie statystyki pokazują, że w transporcie ginie najwięcej pracowników. Dlatego firmy muszą mocniej angażować się w poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego.