mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Koniec nieporozumień

Koniec nieporozumień

Ferrari i Ford oficjalnie zakończyły sprzeczkę o nazwę/znak towarowy F-150.

Koniec nieporozumień
Poszło o to, że Ford stwierdził, iż użycie przez Ferrari symbolu F150 jako nazwy jego najnowszego bolidu F1 może spowodować nieporozumienia i mylenie auta z pick-upem Forda, co może spowodować... spadek jego sprzedaży.

Ferrari nazwało tak swój bolid dla upamiętnienia 150 lecia utworzenia państwa włoskiego, jednak Ford przestraszył się, że może mu to wyjść na niekorzyść. Włosi zmienili w końcu dla świętego spokoju nazwę na F150th Italia, a ostatnio ponownie na 150° Italia, aby uniknąć dalszych nieporozumień.

Na oficjalnej stronie Ferrari, firma napisała w oświadczeniu, że "zdrowy rozsądek wziął górę" i zmieniła ponownie nazwę na nową, aby "uniknąć nawet najmniejszego ryzyka pomylenia przez kogokolwiek bolidu Formuły 1 z amerykańską półciężarówką".

- Okazuje się, że nasza nazwa mogła wywołać tak niesłychanie wielkie nieporozumienia wśród klientów za oceanem, że aż zostaliśmy zmuszeni do usunięcia litery "F" ze znaku oraz pozbycia się angielskiej końcówki "th" na rzecz prawdziwie włoskiej - komentuje Ferrari. - Zatem obecna i finalna nazwa to Ferrari 150° Italia, która powinna być jasna nawet dla najgłupszych ludzi tego świata i symbolizować 150 lecie utworzenia naszego kraju, a nie amerykańskiego pick-upa - widać temperament włoski musi gdzieś znaleźć ujście. Choć fakt faktem, że przy tak niedorzecznej sytuacji wielu straciłoby cierpliwość, zatem gratulujemy Ferrari spokoju i oszczędności w słowach.

Podobne wiadomości:

Ferrari straci swoje przywileje

Ferrari straci swoje przywileje

Aktualności 2017-01-23

Ferrari Erica Claptona na sprzedaż

Ferrari Erica Claptona na sprzedaż

Samochody luksusowe 2017-01-20

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Największy salon Mercedesa w Polsce otwarty!
Największy salon Mercedesa w Polsce otwarty!
Grupa Wróbel uruchomiła we Wrocławiu nowy salon marki Mercedes-Benz. Jest to najpoważniejsza inwestycja zrealizowana w historii firmy, a zarazem największy i najnowocześniejszy salon niemieckiej marki w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.