mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Kontrakt Bumaru pod znakiem zapytania

Kontrakt Bumaru pod znakiem zapytania

Ministerstwo Skarbu sprawdzi opłacalność największego od lat kontraktu eksportowego polskiego przemysłu zbrojeniowego. Zgodnie z umową wartą blisko miliard zł Bumar Łabędy ma w ciągu trzech lat wyprodukować 204 pancerne wozy WZT-3  dla indyjskiej armii.

Kontrakt Bumaru pod znakiem zapytania
Według informacji, które pojawiły się w mediach w ubiegłym tygodniu, państwowy właściciel ma wątpliwości, czy indyjski kontrakt będzie opłacalny dla polskiego producenta. Według nieoficjalnych informacji jednym z podstawowych zastrzeżeń do kontraktu podpisanego 17 stycznia z indyjską firmą BEML Limited jest zbyt krótki termin dostaw wozów zabezpieczenia technicznego WZT-3. Umowa z indyjskim kontrahentem nie otrzymała jeszcze zatwierdzającej pieczęci Rady Nadzorczej Bumaru. - W zakładzie, który ma produkować te WZT-3, do dzisiaj nie wiemy, co my tak naprawdę będziemy robić. W Łabędach wszystko stoi. Nie ruszyły zamówienia, przyjęcia pracowników produkcyjnych  są zablokowane. Co więcej, w zakładzie cały czas trwa program dobrowolnych odejść. A od podpisania kontraktu minęły już prawie dwa miesiące - podkreśla Zdzisław Goliszewski,  przewodniczący Solidarności w Zakładach Mechanicznych Bumar Łabędy.

Podobne wiadomości:

Autostrada A4 na Podkarpaciu bez utrudnień

Autostrada A4 na Podkarpaciu bez utrudnień

Polskie drogi 2016-09-15

Autostrada A4 - odcinek Rzeszów - Jarosław prawie gotowy

Autostrada A4 - odcinek Rzeszów - Jarosław...

Polskie drogi 2016-07-15

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Octavia III 2017 - zachowaj twarz
Skoda Octavia III 2017 - zachowaj twarz
Odświeżona Skoda Octavia Scout ma teraz większy prześwit i lepszą przyczepność. Wybraliśmy się nią poza asfaltowe drogi.
Mini Countryman Mini Countryman