mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Kupisz auto przez Internet

Kupisz auto przez Internet

Tanie marki, takie jak Dacia, muszą znajdować sposoby nie tylko na to, jak być tanimi samymi w sobie, ale także jak sprawić, aby cała ich "otoczka" była równie tania.

Kupisz auto przez Internet
Z tego właśnie powodu Renault wpadło na pomysł internetowej sprzedaży samochodów ze znaczkiem Dacia. - Sprzedaż internetowa bardzo szybko stanie się codziennością. Wielu z naszych klietów dobrze wie, czego dokładnie chce już przed fizycznym wejściem do salonu, zatem kanał internetowej sprzedaży ma sens - mówi Gerard Detourbet, szef programu 'low-cost' w Renault.

Jednak cięcie kosztów to nie jedyny powód. Renault już za niedługo będzie miało konkurenta w postaci taniej marki pod sterami grupy PSA Peugeot-Citroen. Mówi się, że marka będzie nosić nazwę Simca i sprzedawać swoje samochodu jedynie przez Internet - tak przynajmniej twierdził w Genewie szef sprzedaży PSA, Jean-Marc Gales.

Według niego, samochody będą produkowane poza Europą Zachodnią, możliwe, że w Chinach, i będą przynosić grupie dużo większe zyski, niż np. Dacia przynosi Renault. -Oni [Renault] sprzedają samochody po niższych cenach przez sieć dystrybucji, która nie zmieniła się od 90 lat. O czym mówimy, to radykalna zmiana podejścia do sprzedaży samochodów. - powiedział Gales. Dodał także, że samochody do jazd testowych będą dostępne poprzez wypożyczalnie.

Podobne wiadomości:

Citroen C-Elysee po nowemu

Citroen C-Elysee po nowemu

Premiery 2016-11-15

Renault wzywa auta do serwisu

Renault wzywa auta do serwisu

Aktualności 2016-11-15

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport