mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Kupujesz auto - wejdź w sieć

Kupujesz auto - wejdź w sieć

Rośnie rola Internetu jako źródła informacji motoryzacyjnych.

W Niemczech rośnie liczba osób, poszukujących w Internecie informacji o samochodach, których zakup planują.

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez niemiecki instytut badań opinii publicznej Emnid są to głównie ludzie dobrze zarabiający, w wieku od 30 do 49 lat. 61% osób z tej kategorii wiekowej szuka w Internecie informacji o samochodach.

W grupie ludzi w wieku od 16 do 29 lat, 57% ankietowanych wskazuje na Internet jako ważne źródło informacji o autach. Wśród ludzi starszych, między 50 do 60 rokiem życia, wskaźnik ten wynosi 47%.

Tylko połowa ankietowanych stwierdziła, że informacji o samochodach szuka przede wszystkim u dealerów.

Ankieta Emnid potwierdziła rosnącą rolę Internetu jako źródła informacji - także motoryzacyjnych.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.