mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Lancer Evo MR TC-SST już w salonach

Lancer Evo MR TC-SST już w salonach

W polskich salonach Mitsubishi pojawiła się właśnie wersja MR TC-SST dziesiątej generacji Lancera Evolution. MR oznacza w tym przypadku najlepiej wyposażoną wersję, zaś TC-SST dwusprzęgłową sportową przekładnię. Ceny tej wersji zaczynają się od 189.990 zł.

Lancer Evo MR TC-SST już w salonach

W porównaniu do dotychczas oferowanej wersji GSR Lancer Evo MR będzie droższy o ponad 30 tys. zł. W zamian otrzymamy przede wszystkim wspomnianą już 6-biegową, półautomatyczną przekładnią Twin Clutch SST, która nie wymaga pedału sprzęgła oraz zapewnia płynną zmianę biegów. Twin Clutch SST pozwala na wybór pomiędzy trybem całkowicie automatycznym a ręcznym (Manual Shift), w którym kierowca może zmieniać biegi manualnie. Przełącznik umieszczony w podstawie selektora umożliwia kierowcy wybór pomiędzy trybem normalnym, sportowym i "super sportowym". Modele z przekładnią Twin Clutch SST standardowo wyposażone są również w łopatki zmiany biegów umieszczone na kolumnie kierowniczej. Pozwalają one na obsługę bez odrywania rąk od kierownicy. Z przekładnią TC-SST dłużej niestety trwa przyspieszanie do prędkości 100 km/h - 6,3 s. w porównaniu do 5,4 s. w wersji z 5-biegową skrzynią manualną.

Bez zmian w samej jednostce napędowej. Pod maską wersji MR pracować będzie ten sam dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o mocy 295 koni mechanicznych i maksymalnym momencie obrotowym 366 Nm.

Ponadto wersja MR ma bogatsze wyposażenie. W opcji dostępny jest np. pakiet "High Performance", który poprawia przyczepność i właściwości jezdne na zakrętach. Pakiet zawiera pojedyncze amortyzatory Bilstein ze sprężynami Eibach, 18-calowe obręcze aluminiowe, dwuczęściowe hamulce Brembo na przednich kołach oraz wyczynowe opony ze sztywniejszymi ściankami, odznaczające się lepszą przyczepnością.

Za 30 tys. zł więcej dostaniemy dodatkowo w standardzie m.in. nawigację, sterowanie radiem z kierownicy, Bluetooth, siedzenia (przednie podgrzewane) pokryte Alcantarą, tempomat oraz dostęp bezkluczykowy.


Podobne wiadomości:

Mitsubishi L200 pickupem roku 2017

Mitsubishi L200 pickupem roku 2017

Aktualności 2016-12-01

Mały, elektryczny SUV Mitsubishi w drodze

Mały, elektryczny SUV Mitsubishi w drodze

Aktualności 2016-08-24

Komentuj:

~aaa 2008-09-16

Nie rozumiem co jest nie tak z tą skrzynią :( Strata na przyspieszaniu jest tragiczna. Chciałbym porównać te samochody na torze, kiedyś miałem VIII i marzyła mi się wtedy sekwencyjna skrzynia, nie nie takim kosztem :(

~Artur 2008-09-16

Fajna alternatywa dla lubiących sportowe auta z automatem. Tylko czemu taka wolna praca w stosunku do manuala? BMW SMG, czy VW DSG są szybsze. Subaru chyba nie ma co się mierzyć do EVO. Poszło w diesle i po ptokach. Teraz będzie ciąć się z Hundaiem i Kią. Z całym szacunkiem dla Koreańców

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport