mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Lancer Evo MR TC-SST już w salonach

Lancer Evo MR TC-SST już w salonach

W polskich salonach Mitsubishi pojawiła się właśnie wersja MR TC-SST dziesiątej generacji Lancera Evolution. MR oznacza w tym przypadku najlepiej wyposażoną wersję, zaś TC-SST dwusprzęgłową sportową przekładnię. Ceny tej wersji zaczynają się od 189.990 zł.

Lancer Evo MR TC-SST już w salonach

W porównaniu do dotychczas oferowanej wersji GSR Lancer Evo MR będzie droższy o ponad 30 tys. zł. W zamian otrzymamy przede wszystkim wspomnianą już 6-biegową, półautomatyczną przekładnią Twin Clutch SST, która nie wymaga pedału sprzęgła oraz zapewnia płynną zmianę biegów. Twin Clutch SST pozwala na wybór pomiędzy trybem całkowicie automatycznym a ręcznym (Manual Shift), w którym kierowca może zmieniać biegi manualnie. Przełącznik umieszczony w podstawie selektora umożliwia kierowcy wybór pomiędzy trybem normalnym, sportowym i "super sportowym". Modele z przekładnią Twin Clutch SST standardowo wyposażone są również w łopatki zmiany biegów umieszczone na kolumnie kierowniczej. Pozwalają one na obsługę bez odrywania rąk od kierownicy. Z przekładnią TC-SST dłużej niestety trwa przyspieszanie do prędkości 100 km/h - 6,3 s. w porównaniu do 5,4 s. w wersji z 5-biegową skrzynią manualną.

Bez zmian w samej jednostce napędowej. Pod maską wersji MR pracować będzie ten sam dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o mocy 295 koni mechanicznych i maksymalnym momencie obrotowym 366 Nm.

Ponadto wersja MR ma bogatsze wyposażenie. W opcji dostępny jest np. pakiet "High Performance", który poprawia przyczepność i właściwości jezdne na zakrętach. Pakiet zawiera pojedyncze amortyzatory Bilstein ze sprężynami Eibach, 18-calowe obręcze aluminiowe, dwuczęściowe hamulce Brembo na przednich kołach oraz wyczynowe opony ze sztywniejszymi ściankami, odznaczające się lepszą przyczepnością.

Za 30 tys. zł więcej dostaniemy dodatkowo w standardzie m.in. nawigację, sterowanie radiem z kierownicy, Bluetooth, siedzenia (przednie podgrzewane) pokryte Alcantarą, tempomat oraz dostęp bezkluczykowy.


Podobne wiadomości:

Mitsubishi L200 pickupem roku 2017

Mitsubishi L200 pickupem roku 2017

Aktualności 2016-12-01

Mały, elektryczny SUV Mitsubishi w drodze

Mały, elektryczny SUV Mitsubishi w drodze

Aktualności 2016-08-24

Komentuj:

~aaa 2008-09-16

Nie rozumiem co jest nie tak z tą skrzynią :( Strata na przyspieszaniu jest tragiczna. Chciałbym porównać te samochody na torze, kiedyś miałem VIII i marzyła mi się wtedy sekwencyjna skrzynia, nie nie takim kosztem :(

~Artur 2008-09-16

Fajna alternatywa dla lubiących sportowe auta z automatem. Tylko czemu taka wolna praca w stosunku do manuala? BMW SMG, czy VW DSG są szybsze. Subaru chyba nie ma co się mierzyć do EVO. Poszło w diesle i po ptokach. Teraz będzie ciąć się z Hundaiem i Kią. Z całym szacunkiem dla Koreańców

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Dartz Prombron Black Aligator – tuning po łotewsku
Dartz Prombron Black Aligator – tuning po łotewsku
Podobno dobrego gustu nie można kupić nawet za największe pieniądze. Jednak całkiem spora suma pieniędzy pozwoli nam kupić coś totalnie bezgustownego. Oto najnowszy samochód od Dartz, który jest potwierdzeniem.