mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Lancer Sportback tak jak sedan

Lancer Sportback tak jak sedan

Znane są już ceny i wyposażenie 5-drzwiowego Mitsubishi Lancera Sportback, który fizycznie w polskich salonach pojawi się w drugiej połowie września. Ceny zaczynać się będą, identycznie jak w przypadku wersji sedan, od 55.190 zł.

Lancer Sportback tak jak sedan

Lancer Sportback jest najbardziej europejską wersją Lancera, zaprojektowany przez Mitsubishi Design Europe ma stanowić ok. 70% sprzedaży tego modelu na Starym Kontynencie. Ten dynamiczny sportowy hatchback z charakterystycznym "rekinim" przodem i oferowanym we wszystkich wersjach dużym tylnym spojlerem ma 458,5 cm długości (jest o 1,5 cm dłuższy niż wersja Sedan, o 1,3 cm niż Skoda Octavia, o 38,1 cm niż VW Golf i o 37,6 cm niż Renault Megane) i 170 cm szerokości przy rozstawie osi 263,5 cm. Przy tej długości Lancer Sportback mieści się pomiędzy europejskimi segmentami C i D oferując dodatkowo atrakcyjną mieszankę sportowego stylu z przestronnym wnętrzem.

W standardowym wyposażeniu Lancera Sportback znajduje się między innymi system Aktywnej Stabilizacji Toru Jazdy i Kontrola Trakcji (ASTC), ABS z EBD, 9 poduszek powietrznych, manualna klimatyzacja, centralny zamek sterowany pilotem w kluczyku oraz przednie i tylne szyby elektryczne. W wersji Invite, która będzie najprawdopodobniej cieszyć się największą popularnością w Polsce, znajdziemy także zestaw głośnomówiący bluetooth, automatyczną klimatyzację, aluminiowe, 16-calowe obręcze kół, elektryczne lusterka i klamki w kolorze nadwozia, skórzane koło kierownicy z przyciskami sterującymi radiem, 6 głośników i chłodzony schowek.

We wnętrzu Lancera Sportback znajdziemy także standardowo oferowane sportowe zegary, bagażnik z regulowaną wysokością podłogi, tylne siedzenia składane jednym przyciskiem, wejście AUX, czujniki parkowania, dodatkowe zamykane schowki, uchwyty na napoje, chromowane elementy wnętrza. Wszystkie wersje Lancer Sportback zostały wyposażone w system informujący o awaryjnym hamowaniu.  

Podstawowa i zarazem najtańsza wersja Lancera Sportback dysponująca 1,5-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 109 koni mechanicznych kosztować będzie minimum 55.190 zł. Za wersję z mocniejszą, 1,8-litrową jednostką o mocy 143 KM, przyjdzie zapłacić co najmniej 60.190 zł. Z kolei ceny diesla (2,0 140 KM) zaczynają się od 78.990 zł. W standardzie Lancer Sportback oferowany będzie z pięciobiegową (1,5 oraz 1,8) lub sześciobiegową (2,0) skrzynią biegów. Za dodatkowe 4 tys. zł możemy zamówić przekładnię automatyczną (1,5) bądź CVT (1,8).


Podobne wiadomości:

Mitsubishi L200 pickupem roku 2017

Mitsubishi L200 pickupem roku 2017

Aktualności 2016-12-01

Mały, elektryczny SUV Mitsubishi w drodze

Mały, elektryczny SUV Mitsubishi w drodze

Aktualności 2016-08-24

Komentuj:

~Zibi 2008-09-20

Diesel 2.0 (140 KM) jest abstrakcyjnie drogi, w porównania do benzyny 1.8 (143KM), inwestycja w diesla zwraca się po ponad 1'000'000 km ("benzyna" zużywa około 3l/100km więcej paliwa, co daje zysk około 13,50PLN/100km czyli 0,135PLN/km. Róznica w cenie to 18'000PLN. Inwestycja w diesla zwróci się po 18'000PLN/0,1350PLN/km = 1'333'333km). Chyba jakiś sprawny inaczej ekonomista kalkulował te ceny! Przydałby się słabszy silnik wysokoprężny - około 110KM za rozsądą ceną.

~jimi 2008-08-04

Niestety artykuł nie jest już aktualny. Cena najtańszej wersji będzie droższa, ponieważ Sportback nie będzie oferowany w Polsce z silnikiem 1.5. Nie wiem czy w ogóle będą montować Sportbacki z 1.5....

~Daniel 2008-07-12

Chyba miałeś na myśli dwa samochody, tj Mitsubishi Lancer i Subaru Impreza, i wszystkie wersje Lancera... Ale pomijając tą pomyłkę,zgadzam się z tym co piszesz, wojna Lancera i Imprezy to japońska wojna domowa,ale jak Mitsubishi wprowadziłaby napęd na 4 koła w wersji zwykłej,domagałbyś się silnika o pojemności 2 litry w Imprezie,lub 2,5 litra w Lancerze,niestety te akademickie kalkulowanie nie jest kluczowe w sporze który z nich jest lepszy,Subaru Impreza czy Mitsubishi Lancer, a może BMW M3 lub Audi RS4 Quattro,chociaż oni to już nie ta liga,wg mnie są niżej technicznie niż japończycy

~Zbyszek 2008-07-12

Dobrze że przeciwnie niż Subaru, Mitsubishi pokazało najpierw wersje sedan,a potem hatchback'a,wg mnie sedan jest ładniejszy,ale dobrze że jest wybór,szkoda tylko że z nowym modelem Mitsubishi nie wprowadza napędu na 4 koła,które od dawna stosuje Subaru i które naprawdę sie sprawdza, jest on w wersji Ralliart i Evolution,odpowiednio dwa i trzy razy droższej niż cywilizowana wersja japońskiej rajdówki,w porównaniu z jedynym konkurentem Lancera,Subaru ma kilka wersji cywilizowanych,podobnie jak Mitsubishi,ma dwa typy nadwozia,jak Mitsubishi,ma wersje WRX,odpowiednik Ralliart,ma wersje STi,odpowiednik Evolution,ale u Subaru wszystkie mają naped na cztery koła,może to mała różnica,ale byłoby ciekawie gdyby obie wszystkie wersje Lancera miały napęd na cztery koła...

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport