mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Lexus LF-A wjedzie na ring

Lexus LF-A wjedzie na ring

Chodź na premierę seryjnego Lexusa LF-A przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać to szansę do zobaczenia tego nowego, sportowego modelu japońskiej marki da 24-godzinny wyścig na torze  Nuerburgring. Lexus oficjalnie potwierdził swój udział w tej imprezie.

Lexus LF-A wjedzie na ring
Spekulacjom na temat przygotowania do wypustu seryjnej wersji LF-A nie było końca. Ostatnie z nich mówiły o tym, że Lexus przestraszył się znakomitych czasów nowego Nissana GT-R osiąganch na Nordschleife (GT-R pobił rekord trasy północnej pętli toru Nuerburgring) i inżynierowie marki należącej do Toyoty zamknęli się ponownie w garażach aby poprawić swój produkt decydując się jednocześnie na opóźnienie premiery rynkowej samochodu.

Teraz okazało się, że choć prace nad najmłodszym dzieckiem są ciągle w toku to już w drugiej połowie maja (22-25.05.) na tor Nuerburgring wyjedzie wyścigowy wariant LF-A (szpiegowskie zdjęcia zaprezentował niemiecki magazyn auto motor und sport) aby zmierzyć się w rywalami 24-godzinnym wyścigu. Mimo że mowa jest o wyścigu Lexus jest ostrożny w swoich wypowiedziach dotyczących formy w tym wyścigu. "Chodzi przede wszystkim nie o samo ściganie, a zebranie jak największej ilości danych dzięki którym będziemy mogli jeszcze precyzyjniej dopracować mechanikę i technikę w seryjnej wersji LF-A" - czytamy w komunikacie marki-córki Toyoty.

Jak spisze się nowy model Lexusa przekonamy się zatem niebawem. Tymczasem Toyota poinformowała również, że w kolejnym 24-godzinnym klasyku, wyścigu Le Mans do walki na torze wystawi samochód napędzany silnikiem hybrydowym. Na razie w tej sprawie brak jest jakichkolwiek szczegółów.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Lexus LF-A Wszystko o Lexus
Tematy w artykule: Lexus Le Mans Lexus LF-A

Podobne wiadomości:

Lexus LC - rekordowa sprzedaż

Lexus LC - rekordowa sprzedaż

Samochody luksusowe 2017-04-20

Lexusy z zawieszeniem AVS

Lexusy z zawieszeniem AVS

Technika 2016-12-06

Dwa nowe modele Lexusa będą wyposażone standardowo w nowoczesne zawieszenie AVS. Elektroniczny układ monitoruje i dostosowuje siłę tłumienia amortyzatorów w każdym z kół dostosowując je do stanu nawierzchni i preferencji kierowcy.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Range Rover Velar - luksusowy brat F-Pace
Range Rover Velar - luksusowy brat F-Pace
Na stoisku Range Rovera w Genewie nie zabraknie gorącej premiery. Oto całkowicie nowy model z segmentu SUV, który wypełni lukę pomiędzy najmniejszym Evqoue, a dużym Sport.