mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > MAN TGS – najlepszy w kraju

MAN TGS – najlepszy w kraju

Optymalna konstrukcja pojazdu zwiększa efektywność. MAN TGS ma największą ładowność w swojej klasie. Każdy jego kurs to większy ładunek i niższe koszty dla Twojej firmy. Kompletny, niezawodny, idealnie dopasowany do transportu krajowego i długodystansowego. Najnowsze systemy wspomagania pracy kierowcy zmniejszają jego wysiłek i podwyższają bezpieczeństwo na drodze. Zysk, komfort i bezpieczeństwo tak rozumiemy efektywność.

MAN TGS – najlepszy w kraju
TGS – najlepszy w kraju, to aktualna oferta MAN obejmująca szeroką gamę ultralekkich ciągników siodłowych do transportu krajowego, w pełni przygotowanych również do transportu długodystansowego.
Pojazd ten idealnie nadaje się do transportu materiałów płynnych i sypkich z maksymalnym wykorzystaniem ładowności (Tank-Silo), transportu materiałów budowlanych, transportu chłodniczego, czy też transportu napojów.

Elastyczna konfiguracja pozwala na dobór optymalnego wyposażenia wg wymagań klienta w zależności od wykonywanego zadania transportowego. Pojazdy są dostępne w wersji MAN TGS 18.D20 4x2 BLS, z silnikiem o zakresie mocy od 400 do 440 KM, w kabinie L/LX z ręczną lub ze zautomatyzowaną skrzynią biegów MAN TipMatic®, z dołączalnym napędem kół przedniej osi MAN HydroDrive®.
Inne możliwe wyposażenie dodatkowe wg zastosowania pojazdu, to np. wyposażenie ADR, czy też przystawka odbioru mocy lub elementy wyposażenia dla pojazdów budowlanych (zderzak stalowy, osłony chłodnicy i zbiornika paliwa).

Ciągnik MAN TGS-TS (Tank-Silo) jest zoptymalizowany wagowo i skonfigurowany pod kątem maksymalnej ładowności. Efektem tej optymalizacji jest niska masa własna ciągnika z kabiną L - poniżej 6500 kg. Oznacza ona większą o 450 kg ładowność w porównaniu z wersją standardową, nowe lżejsze 1-piórowe zawieszenie osi przedniej (zamiast 2 piór), aluminiowy zbiornik i felgi. Lekka konstrukcja kabiny, lekkie silniki Common-Rail, wahacz X i wahacze wzdłużne wykonane jako odlew, lekka, sztywna rama wykonana z wysokogatunkowej stali drobnoziarnistej to elementy wpływające na niższą masę własną pojazdu. Okres między przeglądami to 120 000 km. Dodatkowy atut oferty stanowi ProfiDrive – profesjonalny trening kierowców pod kątem ekonomicznej i bezpiecznej jazdy. W trosce o komfort pracy kierowcy zadbano również o przestronne wnętrze kabiny z ergonomicznym miejscem pracy kierowcy, wygodnymi leżankami i dużą ilością schowków, wysoką jakość materiałów wykończeniowych, łatwością obsługi. Warto wspomnieć również o 3 letniej fabrycznej gwarancji na układ napędowy i systemach bezpieczeństwa: ESP w wyposażeniu standardowym czy też ACC, LGS, CDC, TPM (opcjonalnie).

Podobne wiadomości:

Zakaz wyprzedzania dla ciężarówek na A2

Zakaz wyprzedzania dla ciężarówek na A2

Polskie drogi 2015-06-25

IKEA testuje paliwo LNG

IKEA testuje paliwo LNG

Ciężarówki i Autobusy 2015-06-09

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.