mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > MAN TGS – najlepszy w kraju

MAN TGS – najlepszy w kraju

Optymalna konstrukcja pojazdu zwiększa efektywność. MAN TGS ma największą ładowność w swojej klasie. Każdy jego kurs to większy ładunek i niższe koszty dla Twojej firmy. Kompletny, niezawodny, idealnie dopasowany do transportu krajowego i długodystansowego. Najnowsze systemy wspomagania pracy kierowcy zmniejszają jego wysiłek i podwyższają bezpieczeństwo na drodze. Zysk, komfort i bezpieczeństwo tak rozumiemy efektywność.

MAN TGS – najlepszy w kraju
TGS – najlepszy w kraju, to aktualna oferta MAN obejmująca szeroką gamę ultralekkich ciągników siodłowych do transportu krajowego, w pełni przygotowanych również do transportu długodystansowego.
Pojazd ten idealnie nadaje się do transportu materiałów płynnych i sypkich z maksymalnym wykorzystaniem ładowności (Tank-Silo), transportu materiałów budowlanych, transportu chłodniczego, czy też transportu napojów.

Elastyczna konfiguracja pozwala na dobór optymalnego wyposażenia wg wymagań klienta w zależności od wykonywanego zadania transportowego. Pojazdy są dostępne w wersji MAN TGS 18.D20 4x2 BLS, z silnikiem o zakresie mocy od 400 do 440 KM, w kabinie L/LX z ręczną lub ze zautomatyzowaną skrzynią biegów MAN TipMatic®, z dołączalnym napędem kół przedniej osi MAN HydroDrive®.
Inne możliwe wyposażenie dodatkowe wg zastosowania pojazdu, to np. wyposażenie ADR, czy też przystawka odbioru mocy lub elementy wyposażenia dla pojazdów budowlanych (zderzak stalowy, osłony chłodnicy i zbiornika paliwa).

Ciągnik MAN TGS-TS (Tank-Silo) jest zoptymalizowany wagowo i skonfigurowany pod kątem maksymalnej ładowności. Efektem tej optymalizacji jest niska masa własna ciągnika z kabiną L - poniżej 6500 kg. Oznacza ona większą o 450 kg ładowność w porównaniu z wersją standardową, nowe lżejsze 1-piórowe zawieszenie osi przedniej (zamiast 2 piór), aluminiowy zbiornik i felgi. Lekka konstrukcja kabiny, lekkie silniki Common-Rail, wahacz X i wahacze wzdłużne wykonane jako odlew, lekka, sztywna rama wykonana z wysokogatunkowej stali drobnoziarnistej to elementy wpływające na niższą masę własną pojazdu. Okres między przeglądami to 120 000 km. Dodatkowy atut oferty stanowi ProfiDrive – profesjonalny trening kierowców pod kątem ekonomicznej i bezpiecznej jazdy. W trosce o komfort pracy kierowcy zadbano również o przestronne wnętrze kabiny z ergonomicznym miejscem pracy kierowcy, wygodnymi leżankami i dużą ilością schowków, wysoką jakość materiałów wykończeniowych, łatwością obsługi. Warto wspomnieć również o 3 letniej fabrycznej gwarancji na układ napędowy i systemach bezpieczeństwa: ESP w wyposażeniu standardowym czy też ACC, LGS, CDC, TPM (opcjonalnie).

Podobne wiadomości:

Zakaz wyprzedzania dla ciężarówek na A2

Zakaz wyprzedzania dla ciężarówek na A2

Polskie drogi 2015-06-25

IKEA testuje paliwo LNG

IKEA testuje paliwo LNG

Ciężarówki i Autobusy 2015-06-09

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport