mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > MAN - najlepsza kampania komunikacyjna

MAN - najlepsza kampania komunikacyjna

Kampania promocyjna “We are your MAN” została wyróżniona nagrodą ”2011 Profi Award” przyznawaną przez GWA (Niemieckie Stowarzyszenie Agencji Komunikacyjnych), dla najlepszej kampanii business-to-business. Przyznawana przez GWA nagroda “Profi" jest wyróżnieniem dla marek za działania na rzecz komunikacji wizerunku, które przyznawane jest kierownictwom spółek.

MAN - najlepsza kampania komunikacyjna

Kampania promująca markę pod hasłem “We are your MAN” prezentuje projekty Grupy MAN z zakresu jej różnych dziedzin działalności, w których zastosowano szczególnie nowatorskie rozwiązania i technologie przyszłości. Każdy z tematów poruszanych w tej kampanii charakteryzowany jest zwięzłym pytaniem, na które odpowiedź zawsze brzmi: „We are your MAN”. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GfK, kampania ta w ciągu zaledwie sześciu miesięcy pozwoliła poprawić opinię o marce MAN u 71 procent uczestników ankiety, osiągając 20-procentową poprawę wizerunku. Kampania, której celem była promocja samej marki oraz jej innowacyjnych działań, została opracowana przez agencję Ogilvy & Mather z siedzibą we Frankfurcie.
Pan Hartmut Sander, szef działu Zarządzania Marką (Brand Management) w spółce MAN SE, odebrał przyznane wyróżnienie na ceremonii wręczenia nagród GWA Profi, która odbyła się w Düsseldorfie. Nagrodę skomentował następującymi słowami: “Nagroda za kampanię >>We are your MAN<< pokazuje, że kampania ta zdołała przekonać nawet samych specjalistów od reklamy. Dzięki tej kampanii udało nam się zaprezentować potwierdzone możliwości marki MAN w zakresie innowacyjności. Udało nam się to osiągnąć w zaskakujący, a zarazem wiarygodny sposób, dzięki czemu dotarliśmy do właściwych grup docelowych - decydentów, klientów oraz pracowników.” Ta udana kampania promująca markę MAN będzie kontynuowana przez kolejnych kilka tygodni, w trakcie których będą nagłaśniane oraz poruszane w prasie branżowej i w telewizji nowe tematy oraz koncepcje.
Jury GWA ocenia komunikację marki w sposób całościowy. Nagradzane są kompleksowe, kreatywne oraz długofalowe koncepcje komunikacji marki B-to-B, jednoznaczne i zrozumiałe komunikaty na temat marki, jak również trwałość i przydatność w przyszłości zastosowanych środków.

 


Podobne wiadomości:

Zakaz wyprzedzania dla ciężarówek na A2

Zakaz wyprzedzania dla ciężarówek na A2

Polskie drogi 2015-06-25

IKEA testuje paliwo LNG

IKEA testuje paliwo LNG

Ciężarówki i Autobusy 2015-06-09

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Autobusy szkolne są w tragicznym stanie
Autobusy szkolne są w tragicznym stanie
Najwyższa Izba Kontroli przeprowadziła kontrolę działań transportowych gmin w zakresie realizacji obowiązku dowożenia dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół. Wyniki tej kontroli są zatrważające.