mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Mały SUV smarta

Mały SUV smarta

Marka smart znana do tej pory z małych aut zamietrza rozszerzyć swoją ofertę. W roku 2006 planuje wprowadzić na rynek model z segmentu SUV.

Model ten w pierwszym etapie ma być przeznaczony na rynek amerykański, który staje się celem ekspansji zarówno smarta jak i Mercedesa. Do momentu wejścia na rynek smart zamierza pozyskać 60-70 dealerów. Planowana roczna sprzedaż wynosić ma około 60.000 egzemplarzy, w momencie ugruntowania pozycji smarta w Stanach Zjednoczonych. Obok modelu SUV oferowane będą również pozostałe modele marki, w tym najbardziej popularne obecnie coupe i kabriolet.

Smart, który ma konkurować z inną marką znaną z produkcji małych samochodów - Mini, stanowi część większej ofensywy produktowej firmy Mercedes. Do 2006 roku Mercedes planuje m.in. wprowadzenie zmodernizowanego modelu SUV M-klasy, sedana S-klasy, nowego crossovera GST oraz mniejszego crossovera CST, a także dużego coupe CLS. Obecnie Mercedes nie zamierza wprowadzić małego SUV-a będącego konkurencją dla modelu BMW X3.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport