mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Maybach na plusie

Maybach na plusie

Marka ultra-luksusowych limuzyn niemiecko-amerykańskiego koncernu DaimlerChrysler przynosi zyski.

W trzy lata od swojego debiutu, a właściwie odrodzenia niemieckiego producenta, jego nowe produkty znajdują nabywców i przynoszą firmie zwrot z zainwestowanego kapitału. Potwierdził to Eckhard Cordes, szef Mercedes Car Group, który objął to stanowisko w październiku zeszłego roku.

Dobrze jak na samochody z cenami zaczynającymi się od 300.000 dolarów i sytuację na rynku, która niezbyt sprzyjała rozwojowi marek luksusowych. W samym 2004 roku Maybach dostarczył do swoich klientów 500 sztuk swoich limuzyn, co przy konieczności zaniżenia wcześniejszych prognoz jest bardzo dobrym wynikiem.

Warto zauważyć, że w ciągu zaledwie trzech lat sprzedaż niemieckich aut zrównała się z arcy-luksusowymi Rolls-Royce'ami. Co prawda Brytyjczycy odskoczyli nieco w zeszłym roku po wprowadzeniu do sprzedaży modelu Phantom (792 zamówione samochody), ale także zostali zmuszeni do przyjęcia spadku w stosunku do pierwotnych planów zbytu na poziomie 1.000 sztuk rocznie.


Więcej o autach Maybach:

Po prostu: Maybach 57 S

Więcej niż Maybach?!

Jechałem Maybachem...

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Suzuki Swift Sport - ostry i lekki hot-hatch z Japonii
Suzuki Swift Sport - ostry i lekki hot-hatch z Japonii
Jedną z najciekawszych premier podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie było trzecie wcielenie japońskiego hot-hatcha. Nowa odsłona Suzuki Swift już niebawem pojawi się w europejskich salonach.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic