mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Mercedes-Benz budzi zaufanie

Mercedes-Benz budzi zaufanie

W plebiscycie "European Trusted Brands 2003" wygrywa Mercedes.

Ogłoszone zostały wyniki trzeciej edycji europejskich badań konsumenckich Reader's Digest "European Trusted Brands 2003", których celem było wskazanie, jakie wartości, instytucje i marki produktów wzbudzają największe zaufanie Europejczyków. „European Trusted Brands” to jedno z największych i najszerszych badań konsumenckich jakie kiedykolwiek przeprowadzono w Europie. Po raz trzeci Polacy największym zaufaniem obdarzyli markę Mercedes. Naszą opinię podzielają mieszkańcy aż pięciu innych krajów europejskich.

Dla potrzeb Reader's Digest przebadano 27.692 osób w 18 krajach europejskich, w tym 1159 Polaków. Mercedes jest zwycięzcą polskiej edycji „European Trusted Brands” po raz trzeci z rzędu.

W Europie marka Mercedes zwyciężyła w pięciu krajach – obok Polski jeszcze w Niemczech, Portugalii, Rosji i Hiszpanii. Ponadto zaufaniem cieszyły się także m.in. takie marki, jak: Toyota (Belgia i Norwegia), Volkswagen (Austria i Szwajcaria) i Opel (Węgry i Holandia). Czesi, Szwedzi i Włosi największym zaufaniem obdarzyli rodzime marki. W krajach tych pierwsze miejsce zajęły odpowiednio: Skoda, Volvo i Fiat.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.