mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Mercedes-Benz budzi zaufanie

Mercedes-Benz budzi zaufanie

W plebiscycie "European Trusted Brands 2003" wygrywa Mercedes.

Ogłoszone zostały wyniki trzeciej edycji europejskich badań konsumenckich Reader's Digest "European Trusted Brands 2003", których celem było wskazanie, jakie wartości, instytucje i marki produktów wzbudzają największe zaufanie Europejczyków. „European Trusted Brands” to jedno z największych i najszerszych badań konsumenckich jakie kiedykolwiek przeprowadzono w Europie. Po raz trzeci Polacy największym zaufaniem obdarzyli markę Mercedes. Naszą opinię podzielają mieszkańcy aż pięciu innych krajów europejskich.

Dla potrzeb Reader's Digest przebadano 27.692 osób w 18 krajach europejskich, w tym 1159 Polaków. Mercedes jest zwycięzcą polskiej edycji „European Trusted Brands” po raz trzeci z rzędu.

W Europie marka Mercedes zwyciężyła w pięciu krajach – obok Polski jeszcze w Niemczech, Portugalii, Rosji i Hiszpanii. Ponadto zaufaniem cieszyły się także m.in. takie marki, jak: Toyota (Belgia i Norwegia), Volkswagen (Austria i Szwajcaria) i Opel (Węgry i Holandia). Czesi, Szwedzi i Włosi największym zaufaniem obdarzyli rodzime marki. W krajach tych pierwsze miejsce zajęły odpowiednio: Skoda, Volvo i Fiat.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport