mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Mercedes-Benz marka o największej wartości

Mercedes-Benz marka o największej wartości

Według badań przeprowadzonych przez Business Week największą wartość posiada marka Mercedes-Benz.

Według badań przeprowadzonych przez Business Week, spośród wszystkich marek w branży samochodowej największą wartość posiada Mercedes-Benz. Szacowana wartość firmy wynosi 21,37 mld USD, co daje jej 10 miejsce w rankingu wszystkich badanych firm. Biorąc pod uwagę tylko branżę motoryzacyjną,kolejne miejsca na liście zajmują Toyota (11), Honda (18) oraz BMW (19). Największy spadek na liście zanotował natomiast Ford.

Badania, które mają być opublikowane w najbliższym wydaniu Business Week, objęły swym zasięgiem wszystkie firmy i korporacje o wartości powyżej 1 mld USD, oraz których dochody są osiągane w conajmniej 20 % ze sprzedaży poza granicami kraju, z którego pochodzi dana firma.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.