mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Mini zarobi na siebie szybciej

Mini zarobi na siebie szybciej

Dyrektor ds. finansowych koncernu BMW odpowiedzialny za markę Mini uważa, iż koszty na opracowanie i wdrożenie tej marki powinny zwrócić się szybciej, przed wycofaniem pierwszej generacji modeli z produkcji.

Stefan Krause liczy, iż tegoroczna sprzedaż będzie na jeszcze lepszym poziomie niż zeszłoroczna. "Nie widzę żadnych sygnałów, byśmy nie byli w stanie tego osiągnąć."

Generalnie w branży motoryzacyjnej koszty nowo opracowanych i wprowadzonych do sprzedaży modeli nie zwracają się przy pierwszej generacji danego modelu. Tak jest np. w przypadu Mercedesa A-klasy, który ma zacząć przynosić zyski dopiero przy jego drugiej generacji.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport